Tegoroczny świąteczny film z Allegro nosi tytuł „Album”. Fabuła autorstwa agencji Ogilvy oparła się na rodzinnej historii, w której wspomnienie przeszłości ma swoje konsekwencje w przyszłości. Międzypokoleniowy rozdźwięk utrudnia komunikację, ale dzięki rodzinnemu ciepłu (i oczywiście łatwo dostępnej platformie Allegro możemy pomóc pokoleniom zrozumieć się nawzajem. A kupione z myślą o bliskich przedmioty są po to, by zaspokoić nie tylko potrzeby materialne, ale także duchowe i sentymentalne klientów.


„Allegro jest ulubionym miejscem zakupów Polaków od dwudziestu lat. To dla nas wielkie wyróżnienie, ale także odpowiedzialność, ponieważ jesteśmy częścią życia milionów klientów, którzy korzystają z naszej platformy na co dzień ”- powiedział Adam Szałamacha, Brand Manager w Allegro. „Jesteśmy platformą, na której mogą znaleźć wszystko, czego szukają podczas codziennych zakupów. W naszej komunikacji staramy się podkreślać to, co jest naprawdę ważne w życiu: miłość, ciepło, dobroć i zrozumienie między pokoleniami. W naszych filmach, podobnie jak w życiu codziennym, Allegro pozwala łatwo znaleźć to, co najważniejsze w tej chwili. To kolejny z naszych filmów, który wychodzi poza proste skojarzenia związane z zakupami. Mówimy o tym, co naprawdę się liczy dla wszystkich - dodał Adam Szałamacha.

Film wyreżyserował Trevor McMahan (Moon Films), laureat wielu nagród i autor kampanii dla marek takich jak Huawei, McDonalds, Volkswagen i Visa. Scenariusz napisała agencja Ogilvy, Moon Films był odpowiedzialny za proces produkcji, Televisor za postprodukcję, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Volodymyr Antoniv z MIRYA - Handcrafted Soundtracks. Kampania składa się z trzech części: zwiastuna, obrazów i produktów a będzie można ją zobaczyć w telewizji, internecie i mediach społecznościowych od 20 listopada do 24 grudnia.