Szwedzka sieciówka H&M świetnie rozumie, że jeans to materiał idealny na nadchodzący sezon. Ich kolekcja “Denim for All”  na wiosnę 2018 przedstawia go jednak w nowym, odświeżonym wydaniu. Ponadczasowy materiał został wykorzystany do stworzenia linii ubrań zawierającej: klasyczne kurtki ozdobione haftami i naszywkami, spodnie z wysokim stanem przewiązane paskiem, boyfriendy z przetarciami czy patchworkową sukienkę. Wszystkie te uniwersalne elementy garderoby zostały dostosowane do najgorętszych trendów - pojawiły się w pastelowych kolorach. Naszym faworytem z kolekcji jest obłędna biała katana ozdobiona perełkami - totalny must-have przyszłego sezonu! 

Kampania, której twarzą została 26-letnia modelka i aktorka Suki Waterhouse ma podkreślić różnorodny charakter jeansu oraz zachęcić do mieszania poszczególnych części kolekcji, tak aby każdy jego zwolennik prezentował swój unikalny styl. H&M uważa także, że ten uniwersalny materiał nadaje się dla osób w różnym wieku. Waterhouse przyznała, że „Denim jest jak puste płótno, na którym możemy wyrażać siebie każdego dnia”. Oprócz niej w sesji reklamowej wystąpili także: model Adonis Bosso oraz Anaïs Gallagher - 18-letnia córka muzyka Noela Gallaghera związanego z kultowym zespołem Oasis

Zobaczcie także wideo reklamujące denimową kolekcję H&M na wiosnę 2018: