Marka do dziś pozostaje synonimem innowacyjności, wysokiej jakości i luksusu - to cechy charakterystyczne dla jej filozofii projektowania. Łączy niemiecką inżynierię, minimalistyczne, nowoczesne wzornictwo i kunszt wykonania. Sercem marki jest zakład produkcyjny w niemieckich Kronach. To tam powstają ikoniczne urządzenia, które obecnie sprzedawane są w 42 krajach świata. Loewe cały czas udoskonala swoje produkty, oferując wysoko zaawansowane technologicznie telewizory i sprzęt audio. Wszystkie urządzenia projektowane są z dbałością o każdy, najdrobniejszy, szczegół. Loewe to gwarancja długowieczności i rozrywki na najwyższym poziomie.

Loewe - jakość „made in Germany”

Mat. prasowe

Historia marki pełna jest imponujących odkryć i wynalazków. W 1931 roku Loewe i fizyk Manfred von Ardenne zaprezentowali pierwszy elektroniczny odbiornik telewizyjny, który dwa lata później wszedł do produkcji seryjnej. 

Gdy pod koniec pierwszej połowy XX wieku Loewe otworzyło swój zakład produkcyjny w Niemczech, marka szybko nabrała rozpędu. Kalendarium ważnych dla niej wydarzeń, które na zawsze zapisały się na kartach historii, obejmuje między innymi:

- 1951 rok - Loewe zaprojektowało pierwszy produkowany masowo model telewizora o nazwie Iris, 
- 1963 rok - marka wprowadziła na rynek pierwszy telewizor przenośny - Optaport,
- 1997 rok - Loewe stworzyło nowy standard dla elektroniki użytkowej - pierwszy smart telewizor z dostępem do Internetu - Xelos@media. 

Rok 2019 był początkiem nowej ery dla Loewe. To wtedy firmę przejął Aslan Khabliev, który jest zarówno jej właścicielem, jak i dyrektorem generalnym. 

W Loewe Technology GmbH urządzenia nadal wytwarzane są w zakładzie produkcyjnym w Kronach, centrali Loewe - marka jest dumna ze swoich korzeni. Odkąd firma zmieniła właściciela minęły 4 lata, w ciągu których zdążyła zaprezentować ponad 20 nowych, zaawansowanych technologicznie produkty z kategorii tv i audio. Dzisiaj na jej ofertę składają się między innymi inteligentne telewizory, systemy nagłośnienia czy nagrywarki DVD i HDD. 

Nowe stulecie w wydaniu Loewe

Mat. prasowe

Loewe podąża naprzód, z dumą spoglądając wstecz. Choć od jej założenia minęło już 100 lat, to marka cały czas wyznacza kierunek rozwoju branży elektronicznej, pozostając przywiązana do tradycji. Produkcja urządzeń od początku odbywa się w Niemczech i jest oparta na koncepcji manufaktury. W odróżnianiu od fabryk i zakładów produkujących masowo, Loewe stawia na indywidualność i elastyczność. Kładzie nacisk na design, jakość i ekskluzywność oferowanych produktów. Cały czas podnosi sobie (i innym) poprzeczkę. 

Równie ważnym elementem DNA marki jest zrównoważony rozwój. Loewe jest motorem innowacji, ale produkuje odpowiedzialnie. Wybiera najwyższej jakości materiały, które są gwarancją długowieczności, nieustannie aktualizuje oprogramowania oraz poprawia efektywność energetyczną oferowanych produktów. Ponadto zakład produkcyjny Loewe w 100% korzysta z zielonej energii elektrycznej. 

Mat. prasowe

Jubileusz stulecia istnienia marki rozpoczął się uroczystym otwarciem wystawy „100 lat historii projektowania Loewe” w jej siedzibie głównej w Niemczech. Zapowiedziała jednak, że to dopiero początek niespodzianek - swoje setne urodziny zamierza świętować przez cały rok. 

Od teraz produkty Loewe dostępne są także w Polsce.