Korzystny stosunek jakości do ceny, szybkość i wygoda - to naczelne zasady współczesnego handlu. Nie dziwi więc fakt, że zakupy w dużej mierze przeniosły się do internetu, a nawet te "analogowe" częściowo się automatyzują. Popularność zyskują na przykład wirtualne przymierzalnie zaopatrzone w dotykowe interaktywne ekrany, na których można podejrzeć, jak się będzie wyglądało w danym stroju bez konieczności wkładania go na siebie. O personalizacji reklam i ofert w internecie nie trzeba chyba wspominać. Tempo życia wzrasta, a doba niestety nie chce się rozciągnąć, więc to całkowicie zrozumiałe, że czasami chcemy, żeby ktoś nas wyręczył i powiedział nam, czego potrzebujemy (chociaż jeszcze o tym nie wiemy).

My zachęcamy jednak do podejmowania w pełni świadomych decyzji konsumenckich i do nieoddawania ich w czyjeś, zwłaszcza cyfrowe, ręce. To szczególnie ważne szczególnie w przypadku mody czy urządzania wnętrz, bo to, jak się ubieramy i jakimi przedmiotami się otaczamy, jest przecież odbiciem naszej osobowości i świadczy o naszym guście. A algorytmy mogą się zwyczajnie mylić albo nie dotrzymywać kroku naszym zmieniającym się potrzebom czy ewolucji stylu. Często też ślepo "podążają" za aktualnymi trendami i nie biorą pod uwagę tego, że może my wcale nie chcemy kurczowo trzymać się tego, co jest na topie.

Czym jest model off-price?

Jeśli jesteś zakupową tradycjonalistką i lepiej czujesz się sklepowych alejkach niż przed interaktywnym ekranem, a dodatkowo bardzo ważny jest dla ciebie stosunek jakości do ceny, z pewnością polubisz shopping w modelu off-price. To świetny kompromis, bo z jednej strony gwarantuje możliwość całkowicie świadomych i przemyślanych zakupów, a z drugiej - nie ogranicza się do sprzedawania produktów jednej marki. Nie musisz więc odwiedzać niezliczonej ilości sklepów, aby skompletować swój look albo urządzić dom. Wszystko, czego potrzebujesz, znajdziesz pod jednym dachem.

A czym właściwie jest ten koncept off-price? Działające według niego sklepy budują swoją ofertę na bazie egzemplarzy kupowanych u różnych producentów - często luksusowych i designerskich produktów pozyskiwanych od znanych marek i projektantów po znacznie niższej cenie. Mogą to być nadwyżki produkcyjne z obecnego sezonu, końcówki z minionych kolekcji lub towary, które nie zostały odebrane przez zamawiającego, ale metod pozyskiwania asortymentu jest dużo więcej. Już na starcie ich ceny są korzystniejsze niż te hurtowe, a dodatkowo obniża się je jeszcze w sprzedaży.

Warto podkreślić, że model off-price nie ma nic wspólnego z dyskontem, w którym stawia się raczej na cenę, a nie na jakość i markę, czy z outletem, w którym rozprowadza się zazwyczaj niesprzedany w danym sezonie towar jednego producenta.

Urządź dom z HalfPrice

Z konceptu off-price korzysta należąca do grupy CCC polska sieć HalfPrice. Jej kupcy codziennie przeszukują zasoby znanych marek i słynnych projektantów oraz znajdują w nich jakościowe towary z obecnych kolekcji - zawsze nowe, oryginalnie zapakowane i objęte gwarancją. Po negocjacjach takie unikatowe perełki trafiają na półki sklepów sieci w cenach nawet o 80% niższych niż u producentów!

Oferta sprzedażowa HalfPrice kojarzona jest głównie z modą, ale absolutnie się do niej nie ogranicza. Oprócz ubrań dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci znajdziemy tam obuwie damskie, męskie oraz dziecięce, odzież, obuwie i akcesoria sportowe, kosmetyki, zabawki, elektronikę, akcesoria dla zwierząt, delikatesową żywność, a w dziale Home - przybory kuchenne i łazienkowe, tekstylia i dekoracje do domu, akcesoria i dekoracje ogrodowe. Podczas jednej wizyty w HalfPrice będziesz mogła więc urządzić salon i sypialnię, wyposażyć kuchnię i łazienkę, a także zadbać o swój ogród.

HalfPrice również w digitalu

Sieć nie ogranicza się jedynie do sprzedaży stacjonarnej. Od początku roku marka działa także w wymiarze cyfrowym na zasadzie klubu zakupowego na halfprice.eu. Dostępny on jest jedynie dla zalogowanych użytkowników. Każdego dnia pojawiają się tam nowe tematyczne kampanie ofertowe, zawierające od kilkudziesięciu do kilkuset markowych produktów w atrakcyjnych cenach. Liczy się tu refleks i czujność, bo niektóre z nich wyprzedają się równie szybko, jak się pojawiły. Zakupione produkty można zamówić z dostawą do domu, paczkomatu lub do wskazanego przez klienta sklepu HalfPrice.

Sieć HalfPrice stawia na nowoczesne podejście do shoppingu, ale nie chce odzierać zakupów z czynnika ludzkiego. Dzięki modelowi off-price wizyta w sklepie zamienia się w wyzwanie i ekscytującą przygodę. Jeśli czasami lubisz zabawić się w poszukiwaczkę skarbów, HalfPrice to zdecydowanie miejsce dla ciebie.