Tym razem Calvin Klein zaprosił do współpracy idoli nastolatków. Gdy kilka dni temu do internetu trafiło zdjęcie rozebranego Shawna Mendesa (ma na sobie jedynie bokserki od amerykańskiej marki) internauci oszaleli - dosłownie. Nawet Jennifer Lopez nie oparła się i skomentowała seksowną fotografię muzyka. Okazuje się, że Kanadyjczyk nie jest jedyną gwiazdą w nowej kampanii #MyCalvins. Marka w końcu ujawniła swoją pierwszą "digitalową" strategię, w tym premierowe kadry wizerunkowe na wiosnę 2019. Na zaprezentowanych ujęciach pojawili się również Kendall Jenner (modelka współpracuje z brandem już od kilku lat), aktor Noah Centineo (z pewnością większość z was oglądała "Do wszystkich chłopców, których kochałam" na Netfliksie), czy raper A$AP Rocky.

Shawn Mendes, Noah Centineo i Kendall Jenner w nowej kampanii Calvin Klein #MyCalvins

Projekt #MyCalvins pod hasłem "Our now" ma zwracać uwagę młodość. Okres dojrzewania, ciekawość życia, przyjaźnie, pierwsze relacje seksualne oraz młodzieńczy bunt - ma tym skupia się dzisiejszy przekaz Calvin Klein. Za zdjęcia i wideo w stylu lat 90. odpowiada Glen Luchford. Na kolejnych fotografiach możemy podziwiać Jasmine Daniels, Annę Ewers, Jiali Zhao, Lulu Tenney, Ernesto Cervantesa, Fernando Albaladejo oraz Timo Baumanna. Zobacz: