Wystarczyły dwie dekady, żeby SEPHORA zupełnie odmieniła nasze podejście do urody, dodała odwagi w wyrażaniu siebie i stworzyła prawdziwą społeczność beauty. Jej pierwszy sklep, na wzór rewolucyjnej koncepcji Francuza Dominique'a Mandonnaud, otworzył się w Bydgoszczy w 1999 roku. Dziś SEPHORA Polska to aż 94 stacjonarne sklepy i perfumeria on-line, które dają możliwość testowania, eksperymentowania i odkrywania nowości (można tu kupić oryginalne produkty kilkuset marek, zarówno luksusowych domów mody, jak i najmodniejsze kosmetyki z Instagrama czy kultową już SEPHORA Collection). 

"SEPHORA jako pierwsza dała Polkom możliwość swobodnego testowania luksusowych kosmetyków. W każdym roku nasze klientki odkrywają premiery wyjątkowych marek, dostępnych tylko w SEPHORA, takich jak Fenty Beauty czy Anastasia Beverly Hills. Nieustannie zachęcamy Polki do eksperymentowania, odnajdywania swojego stylu piękna oraz odważnego wyrażania siebie – a to wszystko przy solidnej dawce zabawy i edukacji kosmetycznej" mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna SEPHORA w Polsce. Teraz, z okazji swoich dwudziestych urodzin, perfumeria SEPHORA jeszcze bardziej otwiera się na swoich klientów i ma dla nich prawdziwe urodzinowe prezenty.

SEPHORA x Olka Osadzińska - wyjątkowa jubileuszowa współpraca 

Wraz z urodzinową ofertą, która wystartowała 4 czerwca, SEPHORA przygotowała wyjątkową kolekcję gadżetów, którą specjalnie dla perfumerii stworzyła jedna z najzdolniejszych polskich ilustratorek - Olka Osadzińska. To eleganckie euti na okulary z chusteczką, power bank, parasolka i płócienna torba, ozdobione grafikami artystki. Znajdziemy na nich czarno-białe paski, czerwone usta, rośliny, fantazyjne makijaże i, charakterystyczne dla Olki, nasycone kolory.

"Projekt ilustracji na obchody 20-lecia marki Sephora traktuję w dużej mierze jako zwieńczenie swojego własnego portfolio – realizowałam do tej pory wiele projektów, ale ten łączy w sobie wszystkie moje ulubione motywy i to w najbardziej naturalny z możliwych sposobów. Fantazyjnie szeroka oferta kosmetyków, mocny kontrast czerni i bieli będący idealnym tłem dla koloru oraz zabawa, radość testowania, dowolność i wolność wyboru, były podstawową inspiracją dla projektu. Stworzyliśmy wieloelementową ilustrację, z której poszczególne motywy ułożone w różnych kompozycjach tworzą kolekcję urodzinowych gadżetów. Torba, która zmieści największą nawet ilość rzeczy, parasolka chroniąca przed deszczem, etui na okulary, power bank... 

To elementy przydatne są w życiu codziennym, a ja miałam przyjemność przelać na nie odrobinę koloru, którego może nie zawsze dużo jest w naszym życiu, a zawsze można go znaleźć w perfumeriach SEPHORA" przyznaje Olka Osadzińska. 

Urodzinowe nowości w SEPHORA: Happy Birthday Box, promocje i warsztaty

SEPHORA na swoją urodzinową imprezę zaprasza do perfumerii w warszawskiej Arkadii. Tam, między 5 a 8 czerwca, będzie czekać na Was SEPHORA Wonderland – świat zabawy, eksperymentowania i odkrywania, stworzony przy współpracy z markami partnerskimi. Znajdziecie tam unikalne strefy, wykreowane przez SEPHORA, ale też Dior, Estee Lauder, Clinique, Lancome, Paco Rabanne, Hugo Boss, Kat von D, Fenty Beauty, NARS, Benefit, Anastasia Beverly Hills, YSL, Fresh oraz Dr. Jart+. To jednak nie wszystko: jeszcze do soboty weźmiecie udział w bezpłatnych, grupowych warsztatach makijażowych z blogerami i makeup gurus - Maxineczką, Klaudią Owczarek, TwigMakeUp, Patrycją Dobrzeniecką i Sebastianem Gradzikiem oraz z makijażystami partnerskich marek. Oprócz tego czeka Was zabawa w formie Mapy Odkrywcy Wonderland ze specjalnymi stacjami, na których zostaną ukryte kosmetyczne upominki. Warsztaty są bezpłatne, ale obowiązują na nie zapisy przez infolinię SEPHORA. Jeśli nie uda Wam się wziąć w nich udział - możecie wypróbować na sobie jeden z trzech urodzinowych makijaży - Paryski look, Nude is Chic i Party look - przygotowanych specjalnie przez makijażystów SEPHORA. Skorzystacie z nich w SEPHORA Beauty Hub. 

Z okazji swoich 20. urodzin perfumeria przygotowała też unikalny Happy Birthday Box w dwóch wariantach, czyli pudełko wypełnione kosmetycznymi niespodziankami: dwa pełnowartościowe produkty do makijażu SEPHORA Collection i kilkanaście miniatur (zapachy, pielęgnacja, makijaż) m.in. od Anastasia Beverly Hills, Becca, Fresh i Origins.

Kupicie je już teraz we wszystkich perfumeriach SEPHORA i sklepie on-line za 159 zł. Uwaga, zestawy są bardzo limitowane! Poza tym na klientów czekają również atrakcyjne promocje - specjalna oferta rabatowa aż do -30% na wybrane bestsellery ma się być aktualizowana aż co tydzień. Pełną listę produktów znajdziecie na stronie SEPHORA.pl.