Fenty Beauty, Fenty Skin... i Fenty Hair

Rihanna wkroczyła do branży beauty w 2017 roku. Pierwsza marka wokalistki Fenty Beauty odniosła błyskawiczny sukces. Za jeden z głównych czynników należy uznać stworzenie serii podkładów dla każdego odcienia skóry. Dzięki szerokiej gamie produktów (40 odcieni!) i hasłu ,,Piękno dla wszystkich”, świat pokochał produkty wokalistki. Według informacji podawanych przez media marka miała zarobić bagatela 100 mln dolarów w ciągu pierwszego miesiąca sprzedaży. Obecnie biznes wart jest ponad 500 mln dolarów, a w 2017 roku znalazł się także na liście 25 najważniejszych odkryć magazynu „Time”. Po wielkim sukcesie Fenty Beauty narodziło się Fenty Skin. Kosmetyki już w dniu premiery spotkały się z doskonałym przyjęciem i entuzjazmem, nie tylko ze strony fanów piosenkarki. W lutym 2021 roku artystka wraz z modowym gigantem LVMH podjęła decyzję, o wstrzymaniu działalności domu mody Fenty. Rihanna będzie kontynuować swoją przygodę w branży mody oraz beauty, dzięki bieliźnianej marce Savage x Fenty oraz markach urodowych Fenty Beauty i Fenty Skin

Fenty Skin jest dostępne w Polsce od 25 grudnia 2020 roku w perfumeriach Sephora.

Fenty Skin. Nowe kosmetyki od Rihanny można już kupić w Polsce! Poznaj ceny i produkty do pielęgnacji>>>

Rihanna wprowadza nową linię? Wszystko, co wiemy o Fenty Hair

Businesswoman przygotowuje się do wprowadzenia na rynek kolejnej linii produktów beauty. Według dokumentów prawnych złożonych 3 marca gwiazda zamierza wprowadzić na rynek linię produktów do pielęgnacji włosów Fenty Hair. W zgłoszeniu znaku towarowego znalazły się m.in. szampony prostujące i nadające objętość, produkty rozjaśniające, farby, a nawet brokat do włosów. Na ten moment nie znamy planowanej daty debiutu Fenty Hair. Pomimo niewielu informacji dotyczących nowej linii fani już teraz są niesamowicie podekscytowani. Niektórzy spekulują w mediach społecznościowych, że Rihanna mogła zasugerować wydanie linii do pielęgnacji włosów w teledysku do „Lemon” z N.E.R.D.