Wiosną autorzy Re.Design sięgają do polskiej sztuki połowy dwudziestego wieku: malarstwa abstrakcyjnego, nowoczesnych rzeźb, szkoły polskiego plakatu. Modernistyczne połączenia prostych i zaokrąglonych linii, mocne barwy graficznych dzieł Kobro czy Strzemińskiego znajdują nowe zastosowanie.

Zdjęcia do kampanii przygotowały Magda Wunsche i Agnieszka Samsel, a modelką jest Marie Fofana


W damskiej odsłonie Re.Design znajdziemy niebieskie koszule poddane dekonstrukcji, obszerne garnitury, sukienki na szerokich szelkach czy spódnice solejki inspirowane charakterystycznymi dla minionych dekad fasonami, zachowując jednocześnie dużą dozę nowoczesności. Gruby denim w kolorze pomidorowej czerwieni przeszyty jest białą nitką, która dodatkowo podkreśla jego formę. Elementy z tkaniny „scuba”, wnoszące odrobinę stylu sportowego, zostały ozdobione falistą tasiemką w różnych opcjach kolorystycznych. Sporo tu różnych faktur: od sztucznego zamszu po satynę. Za akcenty graficzne odpowiada polski artysta plakatu, Krzysztof Iwański. Nadruk na t-shirtach nawiązuje z kolei do prac rzeźbiarki Katarzyny Kobro. Część dzianinowa powstała w kolorystyce znamiennej dla prac Henryka Stażewskiego. Pasiasta spódnica odważnie komponująca róż z czerwienią oraz podobna jej sukienka mają szansę zostać hitami wiosennego sezonu Reserved.

O kolekcji rozmawiamy z Moniką Kapłan, dyrektorem marketingu koncernu LPP.

ELLE:  Jaką funkcję pełni w ofercie Reserved linia Re.Design?

Monika Kapłan: Reserved Re.Design to odzwierciedlenie indywidualnego podejścia marki do mody i wyczucia  jej najmocniejszych trendów. Jednym słowem to najmodniejsze i najbardziej śmiałe propozycje Reserved dla naszych klientów.

Czy pod względem cen kolekcja odbiega od reszty oferty?

Kolekcja Reserved Re.Design ma charakter mocno wizerunkowy, dlatego też pozycjonujemy ją wyżej niż kolekcje regularne. Zgodnie z nazwą, proponujemy oryginalny design, za którym idzie również jakość użytych w kolekcji materiałów. Dodatkowo Re.Design ma status kolekcji limitowanej, dostępnej jedynie w wybranych salonach stacjonarnych oraz sprzedaży on-line.

Jaki był zamysł sesji zdjęciowej? Co komunikują zdjęcia?


Sesja zdjęciowa, w multikulturowym kontekście prezentuje nowoczesną kolekcję Reserved, której inspiracją stała się min. architektura i sztuka modernistyczna Europy Wschodniej. Tłem do sesji stał się więc, naszym zdaniem jeden z najciekawszych obiektów modernistycznych i siermiężnych czasów PRL, budynek Audytorium Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego. 


Re.Design właśnie trafia do sklepu Reserved w Złotych Tarasach oraz sklepu internetowego.