Pamiętacie epokę VHS-ów i hip-hopowych kaset magnetofonowych? Choć wydaje się, że ciężko o niej zapomnieć, to szczerze musimy przyznać, że ostatnio wracamy do niej wspomnieniami jeszcze chętniej i częściej niż dotychczas. Wszystko za sprawą najnowszej kolekcji ubrań Prosto stworzonej we współpracy z marką Wyborowa. To właśnie oni wraz ze swoim ambasadorem Wojtkiem Sokołem przywołują niezapomniany klimat lat 90. Zachwyt zachodem, oranżada w proszku i jedyna w swoim rodzaju moda, którą w 2021 roku inspirują się wszyscy - od lokalnych artystów po cieszących się światową sławą designerów. 

Marka Wyborowa i Prosto we wspólnej kolekcji łączą przekonania na temat lat 90. z żywymi wspomnieniami o tej epoce, zachęcając do odkurzenia trzepaka na blokowisku z wielkiej płyty i włączenia Trybu Spotkań.

Wyborowa x Prosto to połączenie tego, co najlepsze z bogatej historii obu marek

Inspirując się vintage reklamami wódki i jej dawnym designem z charakterystycznymi granatowymi paskami marka Prosto wypuściła kolekcję ubrań. 

Koszulki, bluzy, nerki oraz dresy z tej kolekcji to blend retro estetyki z minimalistycznym designem w najbardziej cool wydaniu. Nasze serce szczególnie skradła burgundowa bluza typu crewneck z modnym kilka dekad temu haftem. To właśnie ona błyskawicznie przypomniała nam za co modę lat 90. kochamy najbardziej. Noszona z entuzjazmem odzież sportowa w połączeniu z wszechobecnym jeansem umożliwiała tworzenie luźnych stylizacji, które do złudzenia przypominały te noszone przez głównych bohaterów serialu Friends

Nie inaczej jest w przypadku kolaboracji Prosto i Wyborowej. W ofercie znajdziemy szeroki wybór uszytych z grubej bawełny bluz, które stały się już kultowym elementem lat 90., a także uwielbiane kilka dekad temu białe T-shirty z nadrukowaną grafiką. Oczywiście w fasonie oversize - za duże bluzy, spodnie czy koszulki w tym okresie uchodziły za modowy must-have, do którego, nawiasem mówiąc, w trakcie ostatnich kilku sezonów systematycznie wracają projektanci i ikony branży fashion. 

W kolekcji nie zabrakło także elementu, po który w tych czasach najchętniej sięgały gwiazdy. Mowa oczywiście o kurtce bomberce, która królowała na ulicach modowych stolic świata. Teraz Prosto serwuje nam ją w odświeżonym wydaniu z minimalistycznym haftowanym logo.

Elementy nawiązującej do klimatu retro kolekcji możemy nosić na nieskończenie wiele sposobów. Świetnie sprawdzą się jako wyróżniający się designem dodatek do nawet najbardziej klasycznej stylizacji, ale nie tylko! Przez najbliższe sezony równie często będziemy kompletować z nich spójne zestawy, w całości oddające vibe lat 90. 

Już teraz wyobrażamy sobie, jak świetnie ubrania z tej kolekcji wyglądałyby na wspólnym zdjęciu zrobionym aparatem analogowym podczas jednej z domówek!

W kolaboracji brandów powstały również kolekcjonerskie butelki nawiązujące estetyką do kultowych etykiet Wyborowej z lat 90. W sklepach pojawią się cztery limitowane warianty kolorystyczne, które są odzwierciedleniem zaprojektowanej przez markę Prosto kolekcji ubrań.