Wyjątkowe wydarzenie inaugurujące kooperację tych dwóch kultowych brandów odbyło się podczas ostatniego tygodnia mody w Nowym Jorku, w modnej dzielnicy Soho.

Serwis prasowy

W czasie imprezy zaprezentowano 12 produktów inspirowanych odzieżą roboczą, w tym utylitarne katany, kamizelki, ogrodniczki, bluzy, swetry typu crewneck i t-shirty.

Serwis prasowy

Dopełnieniem kolekcji były akcesoria takie jak czapki beanie i rękawiczki. Całość ma charakter „workwear” czyli jednego z najważniejszych trendów sezonu a wszystkie projekty ozdobiono kultowym logo Coca-Cola.

Serwis prasowy

 

„Od razu spodobał nam się pomysł współpracy, której celem było stworzenie kolekcji inspirowanej odzieżą roboczą, co podkreśla ponadczasowość obu marek. Nowojorski tydzień mody i nasza inicjatywa „Neu York” stanowią idealny moment na prezentację tego projektu” – podkreśla David Fischer, założyciel i CEO Highsnobiety.

Wybór Highsnobiety do współpracy przy projekcie nie był przypadkowy. Brand ten, tak samo jak Coca-Cola Zero Cukru, powstał w 2005 r. co oznacza, że też wchodzi w pełnoletniość. Wspólna kolekcja to idealna okazja do celebrowania urodzin obu marek a upamiętniają to hafty „Est. 2005” naszyte na ubraniach. Ich mocno streetwearowy charakter sprawia, że są nie tylko stylowe, ale też praktyczne i uniwersalne, a do tego wpisują się w estetykę obu brandów.

Serwis prasowy

Ta kolekcja to kontynuacja projektów na pograniczu mody i lifestyle’u podejmowanych przez Coca-Cola. Wcześniej marka wchodziła w podobne współprace z tak znanymi domami mody jak Marc Jacobs, Marc Jacobs, Junya Watanabe Man, KITH a także z Disneyland, aby uczcić 30. rocznicę powstania słynnego parku rozrywki.

„Od ponad stu lat Coca-Cola utrzymuje swój kultowy status na całym świecie jako symbol optymizmu i orzeźwienia pełniąc również rolę ambasadora popkultury. Podobnie jak Highsnobiety odpowiadamy na potrzeby, dopasowując naszą ofertę do oczekiwań naszych konsumentów. Konsekwentnie rozwijamy nasz segment produktów bez cukru i o obniżonej kaloryczności, które obecnie stanowią już 37 procent portfolio marki” – mówi Małgorzata Drąg, Menadżerka Marki w Coca-Cola Polska i Kraje Bałtyckie.

Kolekcja dostępna jest w sprzedaży online na stronie www.highsnobiety.com, a w Polsce wybrane ubrania i gadżety można wygrać w specjalnej loterii Coca-Cola.