- Czy myślisz, że łatwiej czuć się pięknym i wartościowym, gdy jest się wielką gwiazdą? - pyta w kampanii Kate Winslet. W swojej Lekcji Wartości aktorka opowiada o autentyczności, zachęcając kobiety do tego, aby przyjrzały się sobie bez makijażu, żeby zobaczyły siebie takimi, jakie są naprawdę i uwierzyły w osobę, którą widzą w lustrze.

Młodsza o pokolenie Elle Fanning zwraca uwagę na to, że wyidealizowane obrazy w mediach społecznościowych często nie mają nic wspólnego z rzeczywistością, a porównywanie się do innych może obniżać samoocenę. - Za każdym przefiltrowanym, wyretuszowanym zdjęciem, za każdym uroczym, zabawnym filmem, w każdym doskonale urządzonym mieszkaniu, jest osoba, która zmaga się z własnymi problemami i własną niepewnością - mówi aktorka, która na ekranie zadebiutowała jako dziecko.

W kampanii L’Oréal Paris powraca do hasła „Jesteś tego warta”. Polskie twarze marki, aktorka Maria Dębska oraz piosenkarka Ewa Farna, dają kobietom własne Lekcje Wartości, opowiadając o swojej drodze do samoakceptacji.

Panel dyskusyjny L’Oréal Paris / Mat. prasowe

- Za gruba, za chuda, za ładna, za brzydka, zbyt seksowna, zbyt silna, za smutna, zbyt pewna siebie, zbyt nieśmiała, za młoda, za stara - wylicza Maria Dębska. - Zrozumiałam, że zawsze będę zbyt jakaś i że to mnie nie definiuje. Najbardziej pomogły mi to zrozumieć bliskie mi kobiety - dodaje aktorka.

Ewa Farna rozpoczęła potrzebną dyskusję na temat body shamingu. - Wstydzę się, czuję się głupio, że mogłam nawet przez chwilę kwestionować doskonałość swojego ciała. Od tego czasu, niezależnie od tego, jak wyglądam, przez jaki okres w życiu przechodzę, jak się dzisiaj czuję, lubię je i chcę się o nie jeszcze bardziej zatroszczyć. Jestem mu wdzięczna za to, co dla mnie robi, jak działa i jak mi służy - tłumaczy wokalistka, której postrzeganie własnego ciała zmieniło się w momencie, gdy została mamą.

W Polsce nowej kampanii L'Oréal Paris towarzyszył panel dyskusyjny poprowadzony przez Magdę Mołek. Na wydarzeniu nie zabrakło Marii Dębskiej i Ewy Farnej, które zgodziły się odpowiedzieć na kilka naszych pytań:

W kampanii „Lekcje Wartości” L'Oréal Paris uświadamia kobiety, że o ich wartości nie świadczą ani wygląd, ani opinia innych. Uczy je samoakceptacji i miłości do samych siebie. Pomaga w budowaniu poczucia własnej wartości i pewności siebie. I wreszcie - zwraca uwagę na to, jak ważna jest kobieca solidarność.

Hasło „Jestem tego warta” nigdy nie było pustym sloganem reklamowym. Jesteś tego warta. A wiara w siebie sprawi, że będziesz przyciągać do swojego życia to, co najlepsze.