Jeszcze pięć lat temu narzekaliśmy, że mamy w Polsce dziesięciu projektantów, od lat tych samych i, że nic nowego się w naszej rodzimej modzie nie dzieje. Szkoły artystyczne produkowały kolejnych absolwentów projektowania po których ślad natychmiast ginął. Mnożyły się też konkursy dla młodych projektantów, z których dla ich laureatów nic nie wynikało. Polska moda doszła do ściany aż pojawiło się nowe pokolenie młodych, ambitnych pasjonatów mody, którzy zamiast szyć abstrakcyjne kolekcje i sprzedawać je za abstrakcyjne pieniądze postanowili z mody zrobić biznes - zaczęli tworzyć ubrania praktyczne, na co dzień, za przystępne pieniądze jako alternatywa dla wielkich sieciówek. Takich projektów z metką „made in Poland” dotychczas w Polsce nie było i jak się szybko okazało był to strzał w dziesiątkę. Pierwsze marki oferujące ubrania oryginalne, ale casualowe jak Local Heroes, Aloha From Deer czy Risk Made in Warsaw w kilka sezonów odniosły spektakularny sukces w Polsce, a nawet za granicą. Niektóre z nich podbijają dziś kolejne światowe rynki a w ich ubraniach chodzą nawet hollywoodzkie gwiazdy. Nie ma dziś segmentu w modzie, której polskie marki nie opanowały. Specjalizujemy się w eleganckich ubraniach na co dzień (Le Brand, Marlu), bieliźnie (Le Petit Trou), biżuterii (Beller, Rosa) czy akcesoriach (Zofia Chylak, Slava). I to wszystko zaledwie w kilka lat. Możemy być dumni z polskiej mody, dlatego postanowiliśmy przygotować poświęcony tylko jej dodatek. Znajdziecie w nim nowe marki i ciekawych projektantów, opinie ludzi z branży a także typy naszych stylistów. Nasze dossier udowadnia, że w Polską modę można ubrać się od góry do dołu. A przede wszystkim, że warto się w nią ubierać.​

W czerwcowym numerze magazynu znajdziecie 83 kupony z wyjątkowymi rabatami od polskich marek. 

Śledźcie też naszą sekcję specjalną, gdzie piszemy tylko o polskiej modzie!