W sezonie AW23 klimat teledysku do piosenki „9 to 5” Dolly Parton zdominował moodboardy całej kreatywnej śmietanki branży mody. Korporacyjny szyk przepuszczony przez filtr współczesnej prostoty i nonszalancji podziwialiśmy na wybiegach Miu Miu, Gucci, Coperni, Fendi, Brunello Cucinelli, Ferragamo i wielu (wielu!) innych. Klasyczne kroje inspirowane tradycyjnym męskim workwearem pojawiły również wśród jesiennych nowości marki Elementy. 

Redefiniując kobiecy business attire, twórcy kolekcji oddają hołd klasycznemu krawiectwu, rzemiosłu konstrukcji oraz lokalnej produkcji.  

„Marka swoimi projektami sprawia, że kobiety będą czuły się nie tylko pewnie w swoich ubraniach, ale i wygodnie, stylowo oraz ponadczasowo.” czytamy w informacji prasowej. Pierwszy drop obejmuje między innymi trzyczęściowe garnitury o swobodnym fasonie, monochromatyczne, perfekcyjnie skrojone koszule, kobiece sukienki-szmizjerki, wełniane kurtki i wyrafinowane płaszcze oraz szykownie oversize’owe komplety w dwóch wersjach: z ninetiesową spódnicą maxi i bieliźnianym topem lub zapinaną na guziki bluzką i szerokimi spodniami w rolach głównych. W następnym rozdaniu spodziewajcie się między innymi jedwabnej apaszki wyprodukowanej we współpracy z kultowym Zakładem Jedwabiu Naturalnego w Milanówku. 

Marka Elementy od początku swojego istnienia rzuca wyzwanie idei sezonowości. Na jesień 2023, oprócz nowości, zaplanowała także powrót projektów, które świetnie znamy już z poprzednich miesięcy, a nawet lat. Bestsellerowe swetry, czapki, szaliki oraz płaszcze z wełny pozyskiwanej metodą „Mulesing Free” zostaną wzbogacone o nowe wersje. Neutralna paleta barw pełna czerni, szarości i beżów zostanie przełamana akcentami wyrazistego kobaltu i świeżej zieleni. Każdy element kolekcji Workwear sprawdzi się w roli bazy garderoby bez wyznaczonej z góry daty przydatności. 

PS Nowa kolekcja jest już dostępna w sklepach stacjonarnych oraz na oficjalnej stronie internetowej marki. 1% ceny każdego sprzedanego produktu przeznaczony zostanie na rzecz działań prospołecznych. Odpowiedzialnie, transparentnie i z klasą – uwielbiamy! 

Credits: 

Zdjęcia: Bartek Wieczorek / Visual Crafters 
Modelka: Maya Sieron / Selective Management 
Stylista: Paweł Kędzierski / Van Dorsen Artists 
MUA: Aga Wieczorek / Art Faces Art Direction 
Produkcja: Klara Ogielska-Bernecka / Elementy