Podróż do pięknej strony wnętrza. Kolekcja Cerrad x La Mania Home

W sprzedaży dostępna jest już najnowsza linia płytek gresowych Cerrad x La Mania Home. W ramach promocji kolekcji, partnerzy - Cerrad, La Mania Home oraz Maxfliz - zorganizowali specjalne wydarzenie. Marki wspólnie zaprosiły gości w podróż do „Pięknej strony wnętrza” i odkrywania Mediolanu, Nowego Jorku, Rio de Janeiro oraz Maroko - destynacji, które stały się inspiracją do powstania kolekcji: Ceppo Nuovo, Brazilian Quartzite, Modern Concrete oraz Marmo Thassos/Morocco.

Niecodzienne połączenie płytek ceramicznych oraz mody zrodziło się z pasji i zamiłowania do piękna. Obie marki łączy bowiem miłość do sztuki, podróży oraz designu. Cerrad i La Mania Home nawiązały współpracę z inicjatywy Aleksandra Przetakiewicza, prezesa marek La Mania i La Mania Home. W wyniku wspólnych działań i połączenia doświadczeń powstały cztery wyjątkowe kolekcje, inspirowane pięknem otaczającego świata i stylem zachwycających miejsc. Kolekcje, które otaczają pięknem, koją zmysły i przenoszą w świat nieograniczonych możliwości twórczych.

Mat. prasowe

Ambasadorką projektu jest Joanna Przetakiewicz, założycielka domu mody La Mania. Wspiera projekt nie tylko niezwykłym zaangażowaniem, ale także bezbłędnym wyczuciem stylu - w końcu o modzie i dobrym designie wie niemal wszystko.

Nie ma ważniejszego miejsca na świecie niż dom, do którego wracamy. Poszukując partnera do wspólnego projektu, zastanawialiśmy się, kto z taką samą pasją będzie podchodził do wnętrz, tak jak my. I znaleźliśmy Cerrad. Firmę z tradycjami, pasją i wspaniałymi ludźmi. Zachwyt nad otaczającym światem, ogromna różnorodność krajów, kultur i natury, najpiękniejsze wspomnienia z wakacji, inspiracja mnogością barw, zapachów, smaków i struktur - to wszystko przełożyło się na stworzenie tak unikatowych, a przy tym tak bogatych kolekcji. Wierzymy, że wnętrza wyrażają charakter człowieka, jego emocje i mają niezwykłą moc przekazywania uczuć - mówiła podczas oficjalnej premiery kolekcji Joanna Przetakiewicz.

Mat. prasowe

Głos zabrał również Filip Cegłowski z Zarządu Grupy Cerrad: Niezwykle cieszymy się ze wspólnego sukcesu i kolaboracji naszych marek. Współpraca z Joanną Przetakiewicz i marką La Mania Home pozwoliła nam podejść do projektu w zupełnie inny sposób. Nie mogliśmy sobie wyobrazić lepszego Partnera. Dziękujemy również firmie Maxfliz, która gości nas dzisiaj w swojej pięknej przestrzeni.

Wierzę, że współpraca marki La Mania Home z firmą Cerrad nie tylko spełniła, ale znacznie przewyższyła nasze wspólne oczekiwania. Od samego początku, gdy szukałem partnera do tego przedsięwzięcia, wiedziałem, że marka Cerrad będzie doskonałym wyborem. Łączy nas bardzo podobne podejście do biznesu, wspólne rozumienie sukcesu firm rodzinnych - dodał Aleksander Przetakiewicz, Prezes La Mania i La Mania Home.

Mat. prasowe

Marka Cerrad nieustannie poszukuje inspiracji do tworzenia produktów, które sprostają wymaganiom Klientów. Cerrad x La Mania Home to cztery unikatowe kolekcje płytek gresowych, oferowanych w kilku formatach, wariantach kolorystycznych oraz o różnych powierzchniach. Są wśród nich slaby (w wymiarze 120 x 280 cm i grubości 6 mm) o autorskim wzornictwie oraz unikatowym wykończeniu powierzchni - lappato silky cristal.

Mat. prasowe

Podsumowując rok naszej współpracy, która owocowała w wiele działań, jesteśmy niezmiernie dumni z tego, co już dziś udało nam się osiągnąć. Nasza wspólna kolekcja Ceppo Nuovo otrzymała wyjątkową nagrodę w jednym z największych i najważniejszych na świecie konkursów w branży projektowej. Red Dot jest efektem wytężonej pracy całego zespołu i uznaniem dla naszego wzornictwa - mówił Paweł Smolarek, Chief Product Officer Cerrad.

W pięknych przestrzeniach warszawskiego salonu Maxfliz zgromadziło się 250 gości. Na każdym z pięter mogli oni nie tylko zapoznać się z najnowszymi kolekcjami płytek gresowych, ale również zasmakować kuchni z różnych stron świata, zobaczyć najnowszą kolekcję marki La Mania, obcować ze sztuką, posłuchać i pobawić się w rytmach muzyki. Każde z miejsc zaaranżowane było tak, aby zapewnić gościom podróż do destynacji, które zainspirowały twórców do stworzenia kolekcji.

Mat. prasowe

Co więcej, podczas wydarzenia oficjalnie otwarto nową, wyjątkową strefę ekspozycji płytek Cerrad x La Mania Home. Autorem projektu jest Piotr Łucyan, właściciel pracowni ArtUp Interiors. Wspaniałe warsztaty przeprowadziła Marta Siembab, jedyny polski senselier. Przekazując wszechstronną wiedzę związaną ze zmysłem węchu, wprowadziła ona gości w niezwykły świat zapachów.