Płaski brzuch - dieta

Tak, to właśnie od niej musisz zacząć! Bez zmiany nawyków żywieniowych nie ma mowy o sukcesie. Oczywiście będzie to wymagało od ciebie kilku wyrzeczeń, ale przecież wiesz, że warto.
Zacznij od odstawienia batoników, czekoladek, chipsów, tłustych i szybkich przekąsek, ciastek, pączków, drożdzówek itp. I mówimy zupełnie poważnie - żadnych wyjątków!

To samo dotyczy napojów. Colę, soki, gazowane napoje, latte zamień na niegazowaną wodę z cytryną i zieloną herbatę.

Płaski brzuch będzie wymagał od ciebie także regularnych posiłków. W ciągu dnia - jedz ich pięć. Koniecznie o stałych porach. Dzięki temu zaprogramujesz swój organizm do prawidłowego działania. Przyzwyczajony do posiłków, dostarczanych co trzy godziny, będzie pracował szybciej i nie odkładał na czas "głodu" tkanki tłuszczowej. Dzięki temu walka o płaski brzuch będzie łatwiejsza. Regularne posiłki pozwalają także uniknąć nagłych skoków poziomu cukru. Nie podjadaj! Przerwy między posiłkami są potrzebne, by organizm miał czas na trawienie.

Wyeliminuj ze swojej diety jasne pieczywo oraz białe makarony. Jeśli sięgasz po chleb to tylko ciemny i pełnoziarnisty. Ilość? Nie więcej niż trzy kromki dziennie.

Co na śniadanie? Zdrowe przepisy znajdziesz w tym artykule>>

Obiad. Sięgnij po chude mięso i ryby. Unikaj panierek i smażenia. Węglowodany takie jak: ryż, brązowy makaron, ziemniaki jedź przed godziną 13 lub tuż po skończonym treningu. Wtedy organizm szybko zamieni je w energię.

Nie zapominaj o warzywach. Duża zawartości błonnika umożliwia regularną przemianę materii i ułatwia trawienie. Poza tym to bogactwo najbardziej wartościowych witamin.

Płaski brzuch - jak ćwiczyć?>>