Pamiętacie pierwszą kolekcję Riccardo Tisci dla Burberry? Projektant, który w marcu ubiegłego roku ogłoszony został nowym dyrektorem kreatywnym brytyjskiego domu mody, postanowił stworzyć ubrania dla różnych pokoleń klientów marki (zobaczcie>>>). Teraz kampanię oparł na podobnym koncepcie. 

Tisci sesję wizerunkową promującą jego projekty na wiosnę i lato 2019 "złożył" ze zdjęć wykonanych przez sześciu różnych fotografów. Każdy z nich reprezentuje inny styl i ma inną "energię". Różni ich również doświadczenie. Tisci do projektu zaangażował znane od lat i cenione nazwiska, jak i młodych artystów nowego pokolenia. Za aparat chwycili: Nick Knight, Danko Steiner, Hugo Comte, Colin Dodgson, Peter Langer i Letty Schmiterlow.

W efekcie w kampanii Burberry zobaczycie zarówno studyjne kadry z ułożonymi torebkami, jak i artystyczne edytorialowe ujęcia Danko Steiner, zdjęcia z grą świateł Colina Dodgsona i fotografie z charakterystyczną dla Nicka Knighta kompozycją. Twarzami reklamy zostali: Stella Tennant, Fran Summers, Claudia Lavender, Rianne van Rompaey, Natalia Vodianova, Irina Shayk, Sora Choi, Anok Yai, Darani, Matteo Ferri i Joe Plunkett. Claudia Lavender typowana jest na nową ambasadorkę brytyjskiej marki.

Claudia Lavender w kampanii Burberry / mat. prasowe