Projekt „Świat zapachowej marki Chloé z nutą luksusu i odrobiną szaleństwa” powstał, aby uczcić piąte urodziny kultowej już różanej kompozycji. W kampaniach reklamowych tego produktu brały udział takie sławy jak Anja Rubik, Clémence Poesy oraz Chloë Sevigny. Lżejszy, bardziej świeży zapach L’Eau de Chloé zaprezentowała francuska modelka Camille Rowe Pourcheresse i angielska aktorka Imogen Poots. Twarzami kolejnej nowości Roses de Chloé zostały trzy modelki, które zachwycały również na wybiegach - Tilda Lindstam, Caroline Brasch Nielsen i Esther Heesch.

Do inicjatywy „Świat zapachowej marki Chloé z nutą luksusu i odrobiną szaleństwa” zaproszono m.in. dziennikarzy, podróżników, aktorów i fotografów. Ich zadaniem było pokazanie świata inspirowanego perfumami Chloé poprzez autorskie zdjecia (zobacz wykonane przez nich fotografie >>). Beata Sadowska wykonała swoje podczas wakacji w Hiszpanii, Lidia Popiel wybrała miejski plener, a Olga Frycz zainspirowała się tasiemkami. 

Piąte urodziny perfum Chloé - GALERIA>>