Dzisiejszy poranek rozpoczęłyśmy razem z podcastem od Radia 357, który powstał we współpracy z marką Land Rover Polska. I zanim dowiecie się, dlaczego redaktorki mody słuchają rozmów pod patronatem producenta samochodów terenowych i SUV-ów, pozwólcie, że przybliżymy Wam temat audycji, która pochłonęła nas bez reszty.

Jakimi cechami wyróżnia się lider nowej generacji? Co wspólnego ze sportem ma prowadzenie biznesu? Jak buduje się zespół, który gotowy jest przekuć upadki w spektakularny sukces? O tym wszystkim w rozmowie z Jarosławem Sroką opowiadał Igor Klaja, twórca OTCF i właściciel największej polskiej sportowej marki odzieżowej 4F.

Marka 4F to nie tylko nasz narodowy skarb, której globalny sukces możemy podziwiać, chociażby podczas Igrzysk Olimpijskich. To także zespół, który działa w sposób zupełnie innowacyjny, jak z resztą na prawdziwego lidera przystało. W podcaście Igor Klaja przybliża słuchaczom ekosystem marki, który jak sam przyznaje, jest głównym motorem napędowym organizacji i pozwala na realizacje nawet najambitniejszych celów. Praktyka miękkiego zarządzania w połączeniu z niezłomnym charakterem właściciela i jego współpracowników sprawia, że firma liderskie nastawienie, liberalność i stale rosnącą motywację ma zapisaną w DNA. A to wszystko po to, by móc na każdym kroku inspirować innych i przecierać szlaki przyszłym pokoleniom.

Audycja jest częścią nowego cyklu podcastów Radia 357 "Liderzy na firmamencie", który powstaje we współpracy z Land Rover. Dzięki rozmowom prowadzonym przez Jarosława Srokę poznajemy bliżej wartości ludzi, dla których pasja i ciekawość świata nie tylko nie mają granic, ale stanowią też niewyczerpane źródło energii do podejmowania nowych wyzwań. W pozostałych odcinkach wysłuchacie, jak Barbara Sołtysińska, współzałożycielka LifeTube i indaHash, wyjawia, jak smakuje rzeczywistość prowadzenia start-upów oraz poznacie bliżej historię drogi na szczyt najmłodszej Polki, która zdobyła koronę Ziemi i została laureatką plebiscytu Leaders of the Future. W rolę hosta wcielił się Jarosław Sroka, ekspert w dziedzinie komunikacji korporacyjnej i współtwórca rynku nowoczesnych mediów biznesowych w Polsce. Wieloletni dziennikarz oraz redaktor naczelny wiodących polskich gazet gospodarczych, m.in. Gazety Prawnej, Pulsu Biznesu, tygodnika Newsweek Polska.

Podobnie jak bohaterowie i bohaterki podcastu, również Land Rover ma swoim DNA moc wyznaczania nowych trendów. Za sprawą Range Rovera powstała nowa kategoria luksusowych SUV-ówm a każda jego następna generacja odkrywała nowe oblicza innowacyjności i perfekcji wykonania. Teraz przyszedł czas na piąte wcielenie modelu, który uchodzi za niezawodnego lidera przyszłości.