Kolejna marka walczy ze zmianami klimatycznymi

Moda nie może być dłużej obojętna na to, co dzieje się na świecie. To dlatego polska marka MOHITO stawia na zrównoważoną modę, szyjąc ubrania z materiałów przyjaznych środowisku. Te z metką MOHITO CARES wykonano z certyfikowanych materiałów, wśród których znajdziemy m.in. LENZING™ ECOVERO™, TENCEL™ MODAL czy TENCEL™ LYOCELL. Marka szyje też z bawełny organicznej oraz sięga po poliester pochodzący z recyklingowych materiałów, takich jak butelki PET czy plastikowe opakowania. Dzięki temu zmniejsza zużycie surowców naturalnych oraz ilość odpadów, podkreślając potrzebę dbałości o środowisko, która bliska jest też jej klientom.

Akcję wspiera dziennikarka i prezenterka Paulina Sykut-Jeżyna, osoba zaangażowana społecznie oraz wyczulona na zmiany klimatyczne i poprawę warunków życia. To właśnie dzięki swojemu zaangażowaniu i świadomości zachodzących zmian, wsparła akcję MOHITO. Idea stojąca za #mohitocares jest jej bowiem bardzo bliska.

MOHITO chce aktywnie reagować na zmiany klimatyczne i naprawdę działa w tej sprawie. Inicjatywa sadzenia drzew i powiększania terenów zielonych jest doskonałym sposobem na poprawę kondycji klimatycznej.

Marka szacuje, że w tym i przyszłym sezonie może posadzić nawet do 200 tysięcy drzew. To imponująca liczba, a dokładna ilość zależy jednak od klientek marki, które kupując produkty z metką MOHITO CARES, aktywnie przyczynią się do zwiększenia ilości sadzonek. W galerii znajdziecie zdjęcia promujące akcję, na których pozuje dziennikarka>>

MOHITO CARES. Do you?


Akcja we współpracy z Mastercard Priceless Specials.