Oszaleliśmy na punkcie pastelowych kolorów Reebok Classic. Współpraca sportowej marki ze szwedzkim gigantem kosmetycznym dała światu jedną z najbardziej kobiecych kolekcji sneakersów ostatnich lat. Twarzą kampanii na wiosnę i lato 2016 została modowa blogerka Sincerly Jules, która ma już na koncie reklamowy epizod z siecią H&M.

                                               fot. sincerelyjules.com

Najnowsza kolekcja Reebok Classic to wynik inspiracji paletą do makijażu szwedzkiej marki, a celem kampanii jest celebracja indywidualności kobiet na całym świecie. Oryginalne kolory butów są dedykowane kobietom, które cenią sobie niezależność i są pewne siebie. Sincerely Jules, czyli twarz kolekcji Reebok Classic pokazuje jak łączyć buty z najmodniejszymi ubraniami i dodatkami w tym sezonie. Znajdziecie tu modele takie jak: Classic Leather, CL Nylon, Princess, InstaPump Fury, LX 8500 oraz nowość - sandały InstaPump Fury.

„Uwielbiam nosić sneakersy i łączyć styl uliczny z glamour. Tego typu obuwie stanowi „must have” w mojej garderobie. Kolekcja Reebok Classic x Face Stockholm tworzy niepowtarzalne zestawienie kolorystyczne nadając świeżości pozostałym elementom ubioru. Sneakersy są bardzo uniwersalne i idealnie komponują się ze stylem streetwearowym. Dla mnie stanowią podstawę wizerunku fajnej dziewczyny ceniącej sobie styl i komfort, który zostanie uzupełniony niezbędnym dla mnie makijażem ust”. - mówi blogerka.

Reebok Classic w sklepie ELLE: