Oio Lab znane jest z nieoczywistych i naturalnych formuł z dobrymi składami, a także z rozbudowanego procesu badania swoich produków. Marka cieszy się świetnymi opiniami nie tylko polskich, ale i zagranicznych klientek. We Francji w produkty Oio Lab można zaopatrzyć się w 170 letnim domu towarowym LE BON MARCHÉ. Oio Lab jest pierwszą polską marką kosmetyczną w tym kultowym miejscu na mapie Paryża. Marka współpracuje także z butikami w Londynie czy Stanach Zjednoczonych.



Nowość wzbudza nasze ogromne zainteresowanie, ponieważ jest to zupełnie nowy kosmetyk marki. Nie jest to bowiem olejek (z nich marka jest najbardziej znana) serum czy emulsja. Tym razem Oio Lab proponuje klientom swój pierwszy tonik. Ta mineralna mgiełka to Mineralny Tonik do Skóry Twarzy i Głowy Fulvic Ionic. Jak już nazwa wskazuje, zawiera odmładzający kwas fulwowy, super składnik, który regeneruje skórę. To silny przeciwutleniacz, który wspomaga odmładzanie skóry i regenerację tkanek. Spowolnienie procesów starzenia i odnowienie to jednak nie wszystko, co ma do zaoferowania. Jego obecność w składzie kosmetyku dodatkowo poprawia wchłanialność składników aktywnych. W tym przypadku mamy konkretnie do czynienia z unikalnym kwasem fulwowym, który jest pozyskiwany z humusów wysoce odżywczych warstw ziemi w specjalnie opatentowanym procesie. Kompleks fulwowych minerałów jonowych składa się z ponad 65 mikro i makroelementów, a także z substancji śladowych (pochodzących z mineraloidów umiejscowionych w Ameryce Północnej). Jego obecność sprawia, że działa jako niezbędny nośnik transportujący składniki odżywcze do komórek. Jego możliwości są wykorzystywane w duecie z biofermentem z minerałów (cynku, żelaza, krzemu, miedzi i magnezu). Te w procesie fermentacji ulegają przekształceniu w bioaktywny materiał, który jest łatwo rozpoznawalny przez skórę, skórę głowy i włosy. Ich obecność w pielęgnacji daje szereg korzyści odżywczych, a przy tym jeszcze skutecznie wzmacnia ochronę antyoksydacyjną. W efekcie poprawiają stan skóry, w tym również jej gęstość.


Poza imponującą listą składników zaciekawienie wzbudza, większa niż zwykle butelka, z fioletowego szkła, która zachowuje świeżość cennych składników produktu. Wygodny atomizer pozwala rozpylić równomiernie odpowiednią ilość drogocennego płynu na skórę twarzy i głowy. Jak potwierdzają badania, dzięki zastosowaniu toniku, dalsze kroki pielęgnacji stają się o wiele bardziej efektywne*.

*95% deklaruje poprawę wchłanialności produktów do pielęgnacji skóry już po pierwszej aplikacji. (^badania z udziałem 20 konsumentów posiadających wrażliwą skórę w wieku 25-52 lat przez 4 tygodnie)