Moment publikacji raportu The Lyst Index jest dla branży mody wydarzeniem pokroju Gwiazdki. Gwiazdki, która wypada nie raz, a cztery razy w roku. Dla przypomnienia: mowa o kwartalnych analizach złożonych zachowań kupujących na multibrandowej platformie Lyst, z której co roku korzysta ponad 200 milionów osób (sic!). Ich twórcy biorą pod lupę konkretne wyszukiwania w serwisie i poza nim, współczynnik konwersji, aż w końcu - wolumen sprzedaży. Autorska formuła obejmuje również wzmianki w mediach społecznościowych oraz zaangażowanie konsumentów na przestrzeni trzech miesięcy. 

Wyniki szeroko zakrojonych działań ekspertów dedykowanych projektowi The Lyst Index ostatecznie grupowane są w trzech (do niedawna dwóch) kategoriach.

Pierwsza z nich „Hottest Brands”, prezentuje 20 najgorętszych marek. Tym razem triumfowało Loewe. Marka zaliczyła dziewiętnastoprocentowy wzrost wyszukiwani w Google. Aż o pięć pozycji spadło natomiast Moncler. Kolejna, najświeższa kategoria raportu rzuca z kolei światło na mniejsze, ale potężne marki, które warto obserwować. znajdują się poza pierwszą dwudziestką, ale wszystko wskazuje na to, że sytuacja ta bardzo szybko może ulec zmianie. Drugi kwartał należał do brandów Loro Piana, Posse oraz Goyard. 

Największe emocje wzbudza jednak kategoria ostatnia, w której zaprezentowana jest lista 10 najbardziej pożądanych ubrań, butów i dodatków drugiego kwartału 2023 roku. Poza liczbą transakcji wybranych modeli, uwzględniane są też  kolory oraz style. Analitycy biorą przy tym pod uwagę globalne zapotrzebowanie na liczbę dostępnych produktów. Ciekawi efektów ich prac? Pełne zestawienia umieszczamy poniżej: 

1. Loewe Anagram Tank Top 

2. Sneakersy Onitsuka Tiger Mexico 66

3. Okulary Versace Maxi Medusa Biggie

4. Koszyk z rafii Loewe 

5. Sneakersy New Balance x Aime Leon Dore

6. Denimowe szorty Agolde

7. Baleriny z siateczki Alaïa

8. Japonki The Row

9. Torebka Longchamp Le Pilage

10. Czapka z daszkiem Loro Piana 

Lyst.com

O tym tank topie Loewe marzą wszystkie stylistki, influencerki i redaktorki mody. Podobne znalazłyśmy w ofercie polskich marek i popularnych sieciówek>>