„New Romantic” to z jednej strony pierwsza część opowieści, z drugiej kontynuacja tego, co w swoich kampaniach Ania Kruk przedstawiała w poprzednim sezonie. Do tej pory na tapet marka wzięła między innymi zagadnienia siostrzeństwa, macierzyństwa oraz ujęty w projekcie Selflove koncept samomiłości. 

„W tym roku postanowiliśmy pójść o krok dalej i zerwać ze schematem, że miłość ma określone granice. Można jej doświadczać na wiele sposobów — do siebie, do drugiej osoby niezależnie od płci, do świata i do tego, co sprawia, że czujesz, że żyjesz. Pokazujemy, że bycie singlem/singielką czy długoletni związek mogą dawać tyle samo szczęścia — to nasz wybór, jak i kogo chcemy kochać.” — mówi Martyna Olszak-Bachora, Head of Creative Department & PR

Przekaz jaki niesie za sobą walentynkowa realizacja jest niezwykle szeroki, a jednocześnie jasny i precyzyjny – miłość niejedno ma imię.

Nikt nie powinien decydować, jak nasze relacje mają wyglądać i czy wpisują się one w kanon określony przez społeczeństwo. Wolność i różnorodność to dwie kluczowe wartości wpisane w DNA marki. Nic więc dziwnego, że po raz kolejny przełamuje tabu i zwraca się ku generacji, które chcą akceptować i normalizować związki każdego typu. Przed obiektywem stanęła singielka, małżeństwo z długim stażem oraz para transpłciowa.

foto: Klaudia Kocielska // ANIA KRUK

„Te trzy historie mają wspólny mianownik, którym jest dążenie do szczęścia, a zaproszeni goście symbolizują problemy i reakcje, z jakimi spotyka się dzisiejsze społeczeństwo. Dla ANIA KRUK nie istnieją podziały, za to marka mocno wierzy w piękno wolnego wyboru, brak presji i siłę edukacji, która ułatwia budowanie dobrych oraz wartościowych relacji i w tym celu przekazała darowiznę n fundację SEXED.PL.” czytamy w informacji prasowej. 

To ludzie grają na zdjęciach i w wideo autorstwa Klaudii Kocielskiej oraz Michała Bachora. Ich energia, odmienność, uśmiech. Nie wolno nam jednak zapomnieć, że jest tu coś jeszcze, o czym warto wspomnieć. W roli drugoplanowego bohatera zbiorowego kampanii jej twórcy obsadzili rzecz jasna biżuterię. Elementy pochodzą z kilku różnych, dostępnych obecnie w sprzedaży linii. Wśród naszych ulubieńców srebrny naszyjnik z trójwymiarową różą, pozłacana „żmijka”, sznurkową bransoletkę szczęścia oraz sygnet z sodalitem,

produkcja: Kamila Głębowska i Kasia Rukawisznikow // ANIA KRUK 
foto: Klaudia Kocielska // ANIA KRUK
video: Michał Bachora
bohaterowie kampanii: Irena i Bogdan Wiesiołek, Katarzyna Rawicka, Kacper Potępski, Stewa
stylistka: Weronika Judkowiak
scenografia: Ula Kaczmarek 
makijaż: Weronika Filas