Wyśmienitą kolekcję Pre-Fall 2020, wypełnioną płaszczami i kraciastymi pelerynami, swetrami z zamkniem, damskimi garniturami, kurtkami typu bomber oraz sukienkami z bufiastymi rękawami, Ghesquière postanowił zaprezentować w dość oryginalny sposób. Nowa kampania Louis Vuitton wzorowana jest na plakatach starych horrorów, thrillerów, nawet filmów oraz książek fantasy i sci-fi, a każda z zaproszonych do niej gwiazd "odgrywa" w takim scenariuszu główną rolę. Dzięki temu każda sylwetka zyskała własny tytuł, bazujący na nazewnictwie produkcji klasy B, datą premiery jest nazwa sezonu, projektant reżyserem, a claimy i krótkie zdania zdradzają, jakie "straszne" historie mogę nieść za sobą projekty (na przykład "Rozdarta między światem rzeczywistym a fantazją, musi walczyć, by jej serce się nie roztrzaskało").

Sukienki z wybiegu, które możesz uszyć sama. Marki Simone Rocha, Iris van Herpen i Alexander McQueen udostępniają swoje wykroje>>

W kampanii wystąpiło kilkanaście osób ze świata mody, kultury, kina i muzyki, które inspirują Nicholasa Ghesquière do tworzenia, w tym Léa Seydoux - jako bohaterka "Arancho Mania", Sophie Turner - "The Devil's Mansion", Angelica Ross - "The Escape Room",  Chloe Grace Moretz  -"Secret Sister", Alicia Vikander - "Wicked Mirror", Emma Roberts - "The Dragon Slayer", Woodkid - "Joy" czy Jaden Smith w "Lost Planet". Na pewno nie ma się czego bać jeśli chodzi o kolekcję: jest świetnie skrojona, nawiązuje do estetyki vintage, spokojnie sprawdzi się na co dzień, a nie tylko w przypadku Halloween, na co może odrobinę wskazywać estetyka kampanii. "Pasuje ona idealnie do historii Louisa Vuittona i świetnie odnajduje się w roli poszukiwacza przygód" mówi o niej projektant.

Ghesquière celowo tworzy taką bibliotekę "do noszenia" - jak podkreśla, zależy mu na tym, by każdy strój pisał swój własny rozdział pełen romantycznych monologów dotyczących konfliktu między odzieżą sportową i klasycznym krawiectwem.

Łącznie powstało ponad dwadzieścia plakatów, które świetnie bawią się popkulturowymi smaczkami oraz pokazują, że moda wciąż może być kreatywna i zabawna. Cóż, możliwe, że zdjęcia z nowej kampanii Louis Vuitton będą najmodniejszymi w tym sezonie dodatkami do wnętrz.

10 najlepszych stylizacji street fashion z tygodnia mody haute couture wiosna-lato 2020. Możecie je z łatwością odtworzyć>>