Dziewczyny z The Odder Side najpierw wylansowały modę na bluzki z odkrytymi plecami (co zważając na temperatury w naszym kraju było nie lada wyzwaniem), a później zaszczepiły na polskim gruncie ideę "noszenia się" jak amerykańskie cool girls. Justyna Przygońska i Brygida Kubiś, założycielki marki, zaczynały od basicowych prostych topów, t-shitów i tunik z wycięciami z tyłu, później wzbogaciły swoją ofertę o mięsiste swetry i praktyczne żakiety-kimona. Teraz idą o krok dalej i do swojej oferty na wiosnę i lato 2018 wprowadzają więcej eleganckich wieczorowych sukienek, a także po raz pierwszy - kwiatowy print ("Znalezienie odpowiedniego wzoru było naprawdę niełatwe. Nie chciałyśmy by kwiaty były za bardzo retro. Gdy w końcu zobaczyłam TEN deseń, nie czekałam ani chwili, od razu zadzwoniłam od razu do Justyny, która wtedy była w Meksyku" - zdradziła nam Kubiś). Fanki The Odder Side w nowym sezonie będą więc mogły nosić ubrania marki od rana do wieczora. 

Nową kolekcję The Odder Side wiosna-lato 2018 promuje kampania, do której zdjęcia powstawały w Los Angeles. Projektantkom udało się wynająć niezwykłe miejsce - PAD90210. Wnętrza budynku, zbudowanego w 1949 roku, są na tyle fotogeniczne, że wcześniej odbywały się w nich sesje z takimi gwiazdami jak Victoria Beckham, Eva Mendes czy Ewan McGregor, a Selena Gomez nagrywała w nim teledysk (!). Twarzą sesji wizerunkowej została Erika, którą Przygońska i Kubiś wypatrzyły na instagramie i jak same mówią, była ich muzą podczas tworzenia projektów. "Marzyłyśmy o pięknych krajobrazach, palmach, ciągłym słońcu i zarażającej energii mieszkańców Los Angeles. Z takich właśnie inspiracji składał się nasz moodboard SS18" - podsumowały projektantki.

Kolekcja The Odder Side wiosna-lato 2018 trafi do sprzedaży 9 marca o godzinie 13:00.