Zorganizowany z okazji premiery event odbył się w minimalistycznej przestrzeni teatru Real Teatro de Retiro, która została zaadaptowana tak, by w najbardziej autentyczny sposób oddać amerykański styl i DNA marki, a także zapewnić gościom wiele ciekawych aktywności. Na uczestników wydarzenia czekały takie atrakcje jak symulator wyścigów samochodowych w barwach marki Tommy Hilfiger, który pozwolił ćwiczyć zręczność prowadzenia bolidu w wirtualnym świecie, czy strefa piłkarska, w której można było zrobić sobie zdjęcie z samym Aurélien’em Tchouaméni. Wyjątkową atmosferę podsycali dodatkowo hiszpańscy didżeje Álvaro Naive i Gerard Estadella.

Dr Álvaro Naive / Mat. prasowe

Gwiazdy nowej kampanii TOMMY HILFIGER / Mat. prasowe

Marka TOMMY HILFIGER zaprezentowała swoją kolekcję, która obejmuje męskie i damskie nowoczesne okulary przeciwsłoneczne w stylu preppy. Najnowsze propozycje są idealnymi akcesoriami uzupełniającymi amerykański styl, w którym liczy się przede wszystkim luz i niewymuszona elegancja. Jego uzupełnieniem jest delikatne korzystanie ze sportowej wygody przy jednoczesnym zachowaniu ponadczasowej klasyki. Styl preppy, kojarzący się z ubiorem amerykańskich studentów Ivy League, nieodzownie łączy się z zamiłowaniem do najwyższej jakości i prestiżu. W kolekcji TOMMY HILFIGER są również dostępne oprawki okularowe, które nawiązują do klasycznego amerykańskiego dziedzictwa marki, jednak w tym sezonie modele zostały zaprojektowane z nowoczesnymi akcentami.

TOMMY HILFIGER, wiosna–lato 2024 / Mat. prasowe

Męskie modele zostały wytworzone z użyciem Renewed Acetate, który stanowi alternatywę dla tradycyjnego acetatu. Materiał składa się w 27% z recyklingu i w 43% z biodegradowalnego acetatu. Nowe modele zostały ozdobione monogramem TH w formie charakterystycznego detalu na smukłych zausznikach ze stali nierdzewnej lub jako logo w modelach w całości wyprodukowanych z acetatu. W kolekcji Modern Preppy znajdują się męskie kwadratowe okulary przeciwsłoneczne z charakterystycznymi nitami o fakturze polo pique oraz flagą TOMMY HILFIGER widoczną na lewym zauszniku. Są dostępne m.in. w wersji czarnej z niebieskimi lub przezroczystymi soczewkami oraz w wersji przezroczystej szarej i niebieskiej z zielonymi bądź niebieskimi soczewkami. Bardziej sportowe wersje okularów dla mężczyzn wykonano z biopoliamidu i formowano wtryskowo z niestandardowymi wstawkami w dwukolorowych kombinacjach na zausznikach i z wygrawerowanym logo TOMMY HILFIGER. Niektóre modele inspirowane sportem zostały wyprodukowane ze stali nierdzewnej.

TOMMY HILFIGER, wiosna–lato 2024 / Mat. prasowe

Gustowne modele przeciwsłoneczne dla kobiet to nowoczesne projekty inspirowane amerykańskim dziedzictwem marki – od lekkich po oversize’owe wersje w subtelnej palecie kolorów, w tym metalicznych odcieniach i półprzezroczystych opcjach. W kolekcji są wersje ze stali nierdzewnej z sześciokątnymi soczewkami z logo TH Monogram na wąskich, metalowych płytkach i flagą TOMMY HILFIGER z lewej strony. Dostępne w kolorach różowego, miedzianego i jasnego złota z szarymi, różowymi lub brązowymi cieniowanymi soczewkami. Inną propozycją są damskie kwadratowe okulary przeciwsłoneczne typu oversize w kolorze beżowym, kości słoniowej lub czarnym. Klasyczny model typu butterfly z monogramem w tym sezonie będzie dostępny m.in. w tonacji niebieskiej, czarnej i różowej.

TOMMY HILFIGER, wiosna–lato 2024 / Mat. prasowe

TOMMY HILFIGER to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek lifestyle’owych premium na świecie, inspirująca konsumentów od 1985 roku. Ta kultowa marka jest synonimem amerykańskiego stylu na najwyższym poziomie, łączącego w sobie klasykę, nowoczesność oraz sportowy luz. Kolekcje brandu są współtworzone z ludźmi, którzy mają realny wpływ na kulturę na całym świecie. 

TOMMY HILFIGER, wiosna–lato 2024 / Mat. prasowe

TOMMY HILFIGER celebruje esencję klasycznego amerykańskiego stylu w nowoczesnym wydaniu. Oferuje najwyższą jakość i wartość konsumentom na całym świecie w ramach linii TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS z bogatą gamą kolekcji obejmujących męską, damską i dziecięcą odzież sportową, dżinsy, akcesoria i obuwie. TOMMY HILFIGER jest zaangażowany w zrównoważony rozwój i integrację.

Nowa kolekcja marki jest dostępna na tommy.com, w sklepach TOMMY HILFIGER oraz w wybranych sklepach z okularami na całym świecie od stycznia 2024 roku.

Materiał promocyjny marki TOMMY HILFIGER