W zakładce „nowości” pojawiają się nawiązania do archiwalnych projektów, odkurzone wersje świetnie znanych fankom marki bestsellerom i zaskakujące nowości. Pamiętacie hitowe kosze ręcznie wyplatane z liści palmowych? Uwaga: Portofino, Saint Tropez i Sorrento powracają z wersji z akcentami w elektryzującym odcieniu lime.

„Inspiracją był ultranowoczesny Pantone “safety-yellow”. W naszej skórzanej interpretacji podajemy go w wersji nieco mniej neonowej, bardziej eleganckiej.” dowiadujemy się z informacji prasowej. 

Limonkowa świeżość pojawia się także na miękkich jak chmurkach torebkach Cloud, geometrycznych bagietkach, wiązanych na udrapowany supeł mulach Limoncello i meshowej siatce z cienkimi jak spaghetti uszami. Te ostatnie powstały z połączenia wysokiej jakości materiałów sprowadzonych z Włoch - miękkich w dotyku skór oraz wyjątkowej wiskozy z trudno osiągalnym certyfikatem FSC® (z ang. Forest Stewardship Council). Brawo!

Ażury przypominające sieci rybackie to drugi, zaraz obok elektryzującego miksu cytryny ze świeżą zielenią, to drugi najmocniejszy punkt kolekcji SS22. Przewijają się one na kilku projektach, zaklinając najpiękniejsze wakacje. Bez względu na to, czy planujecie spędzić je w mieście, nad Bałtykiem czy na Wybrzeżu Amalfi. 

Produktowym nowościom towarzyszy nowa oprawa graficzna. Surowy minimal stylizacji Olivii Kijo, który świetnie znamy już z poprzednich kampanii marki, tym razem nabiera nowego charakteru. Uchwycone przez Borysa Synaka kadry z Tarimą Darim nabrały dynamiki. Są ciekawsze, nieoczywiste, ale wciąż pełne niewypowiedzianej klasy przez wielkie „K”. Dokładnie taka jest też nowa kolekcja. 

Credits:
zdjęcia: Borys Synak
modelka: Tarima Darim (AS Management)
stylizacje: Olivia Kijo
MUA / włosy: Kasia Olkowska (D'VISION)
VIDEO: Piotr Dębski
Retouch: Magdalena Baran
Asystenci: Mateusz Skraba, Krzysztof Pierścieniewski

Nowa kolekcja MAKO jesień-zima 2021: miękkie jak chmurki torebki, botki typu chunky i loafersy idealne>>