Lato trwa w LINE przez cały rok, co czytamy już z samej nazwy kolekcji. Określenie „Resort” nasuwa skojarzenia z  branżową nomenklaturą międzysezonowych pokazów dedykowanych tym, którzy zimowe miesiące spędzają w letnich kurortach, ale ma także znaczenie dosłowne: to miejsce odpoczynku, relaksu, ucieczki od nużącej codzienności.

„Projektując linię Resort, tworzyłyśmy ubrania, które same bardzo chciałyśmy mieć w naszych szafach. Od pewnego czasu chodzimy w nich nieustannie! Oprócz tego, że jest to kolekcja na lato, ma ona również ponadczasowy charakter. Projekty zostały przemyślane tak, by uzupełnić nie tylko, choć szczególnie, wakacyjną garderobę w ubrania do wypoczynku - tłumaczą właścicielki marki, Justyna Bystrzycka i Laura Wojtasiak. 

Jak wszystkie dotychczasowe dropy LINE, także i ten wpisuje się założenia garderoby kapsułowej. To koncept oparty na idei uzupełniających się ubrań i dodatków. Wszystkie projekty zarówno z linii Resort, jak i z poprzednich kolekcji, łączą się i pasują do siebie. Nowością w ostatniej kapsule jest bawełniany muślin: materiał uważany za najbardziej delikatny ze wszystkich dostępnych na rynku. Uszyto z niego między innymi obszerne kimono, oversize'ową sukienkę z paskiem podkreślającym talię, zmysłowo wydekoltowany top i spodnie o modnej długości 7/8. Wszystkie te rzeczy świetnie komponują się z flagowym dla marki lnem.

Muślinowy monochromatyzm Justyna i Laura postanowiły przełamać czarno-białymi paskami. Ulubiony print każdej paryżanki zdobi tu oryginalną bluzę z kołnierzykiem, minimalistyczną tunikę i luźny komplet z szortami i pudełkowym T-shirtem w rolach głównych. 

Jest jeszcze coś, co w kontekście tej młodej polskiej marki autorskiej warto podkreślić. „Wszystkie projekty LINE RESORT powstały w małej pracowni na warszawskim Żoliborzu. Każde ubranie jest szyte specjalnie pod zamówienie Klientek. Wiąże się to z chęcią ograniczenia magazynu i nadprodukcji ubrań.” czytamy w informacji prasowej i przybijamy dziewczynom piątkę za dołożenie kolejnej cegiełki w budowie polskiej mody odpowiedzialnej. 

Chociaż w 2021 roku LINE obchodzi dopiero swoje 3 urodziny, dziewczynom udało się już zbudować społeczność liczącą - tylko na Instagramie - ponad 11 tysięcy osób. Oby tak dalej! 

Kampanię LINE RESORT przygotowali: 
Produkcja & stylizacja - Fashion Valley 
zdjęcia - Magda Kozicka
modelka - Kamila / Uncover Models
makijaż - Sandra Majewska