Będąc bardziej precyzyjnym: w słynący z malowniczych dzikich plaż rejon Villasimius. „Okazało się, że tamtejsza przyroda tworzy zjawiskowe formy, które wyglądają jak gotowe projekty. Szczególnie zachwyciły mnie rzeźbione wiatrem i morskimi falami skały” – wspomina Agnieszka Rosa, projektantka i założycielka marki. Decyzja, aby to właśnie tam sfotografować nową kolekcję na jesień i zimę 2021/2022 wydała się więc zupełnie naturalna. Zupełnie tak samo, jak wybór odpowiedzialnej za realizację projektu ekipy. Organiczne formy biżuteryjne na tle surowego włoskiego krajobrazu  uwieczniono w obiektywie duetu Kulesza&Pik. Kadry statystyczne uzupełnia seria krótkich realizacji wideo autorstwa wspomnianego już tandemu fotografów oraz Wojciecha Affeka.

PS Na potrzeby sesji powstało kilka modeli w białym złocie, które będą dostępne na specjalne zamówienie w butikach marki

W kolekcji AW 21/22 zachwyciły nas między innymi przypominające nieregularnie wyszlifowane przez wodę kolczyki Pino (dostępne także w wersji z udającymi skrzące się w słońcu krople morskiej wody brylantami), chropowate jak przybrzeżne głazy pierścionki i bransoletka z linii Brezza, pofalowane obrączki Aria (ten wyjątkowy kształt jest wynikiem rzeźbiarskiej pracy z woskiem syntetycznym) czy zupełnie nieklasyczne, choć absolutnie ponadczasowe kolczyki koła, które przywodzą nam na myśl tańczące na wietrze trzciny lub morskie trawy. 

Projektantka przyznaje, że szczególnie dumna jest jednak z dwóch innych projektów: medalionów w kształcie dzwoneczków Belezza oraz sygnetu Terra z onyksem o nieregularnej formie.

„Przy projektowaniu pierścionków do tej pory zawsze wychodziłam od kamienia. Tym razem odwróciłam ten proces. Najpierw wyrzeźbiłam w wosku prototyp sygnetu, a onyks oddałam do szlifierni kamieni, tak by kształtem idealnie pasował do wymyślonego przeze mnie projektu” – dodaje.

Koncept minimalizmu Agnieszka Rosa traktuje holistycznie. Jak zawsze więc, nowości poszerzające ofertę marki świetnie dogadują się z projektami z poprzednich sezonów. „W nowej odsłonie pojawią się między innymi koła ozdobione perłą – znak rozpoznawczy marki. W modelu Perla z mocowania perły projektantka uczyniła jednak efektowny dekor. Kolczyki Roccia to z kolei uzupełnienie zestawu sygnetów Gaja No.1 i Gaja No.2. Kształtem nawiązują do obłych kamieni, a dzięki widocznym wgnieceniom pięknie załamują światło. W mniejszej wersji po raz pierwszy będą dostępne ulubione przez klientki wzory kolczyków Dahlia i Peach.” czytamy w informacji prasowej. 

Credits:
Photography & art direction: Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik
Video direction: Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik, Wojciech Affek
Camera operator: Wojciech Affek
Model: Diana Skowron /Division
Stylist: Karla Gruszecka
Hair & Make-up: Aneta Kostrzewa
Graphic designer: Joanna Skiba