Marka Muscat od zeszłego roku tworzy okulary, które dzięki specjalnej technologii (wycinania modeli z jednego kawałka acetatu), cechują się nie tylko ciekawym wzornictwem, uczciwą ceną, ale także trwałością. Brand może się już pochwalić kolejną kolekcją. SMARTENED UP CLASSICS to 15 nowych oprawek w trzech wariantach kolorystycznych.

"Kolekcja SMARTENED UP CLASSICS została stworzona z miłości do okularów, które oglądaliśmy na twarzach ludzi, których kochamy najbardziej: dziadków, z którymi zbudowaliśmy wymarzony dom na drzewie; babć, mistrzyń niezapomnianych słodkich wypieków; ikon pop kultury, za którymi do dziś szaleje cały świat; profesorów, którzy zarażali pasją do nauki i rodziców, którzy pomimo upływu lat, wciąż są najbardziej stylowymi ludźmi jakich znamy." -czytamy w informacji prasowej.


Kolekcję promuje kampania zdjęciowa autorstwa Adama Plucińskiego. Zobaczcie!

Zdjęcia Adam Pluciński ( MOVE )
Art Director Joanna Skiba ( FUTU )
Stylizacja Paweł Kędzierski
Make-up Katarzyna Sobura
Włosy Gor Duryan
Modele Marzena Jarczak ( Rebel Models ), Marek Maksymilian Ignaszak ( A S Management ), Leszek Lewicki ( Specto Models)

Nowa kampania okularów Muscat 2016 - GALERIA>>

Okulary Muscat znajdziecie w sklepie ELLE: