Czym jest dla was rodzina? Na to samo pytanie starał się odpowiedzieć fotograf Mario Sorrenti, który zaprosił do nowej kampanii Mango, zatytułowanej "Together", artystów i modelki z ich bliskimi oraz własnych krewnych. W ten sposób Adrien Brody pozował z ukochanym psem, aktywistka i modelka Adwoa Aboah - z siostrą Kesewą i kuzynką Alewyą, a legenda skateboardingu Steve Olson z synem Alexem. Przed obiektywem legendarnego fotografa stanęły również jego dzieci oraz siostra Vanina z córkami i mężem. Nie zabrakło innych bliskich Sorrentiego i przyjaciół marki Mango: artystki Langley Fox, modelek Amber Valletty i Carolyn Murphy oraz cenionych stylistów Zoe Bedeaux i Heleny Tejedor. Oprócz sesji wizerunkowej powstało wideo (usłyszymy w nim „Movin’ on up” zespołu Primal Scream), w którym bohaterowie świetnie się bawią spędzając po prostu czas ze swoimi bliskimi, aż w końcu wszyscy spotykają się na wspólnym obiedzie. 

W ten sposób Sorrenti chciał odzwierciedlić różnorodność naszego społeczeństwa, ale też pokazać szczególną rodzinną więź, jaka łączy go i wielu wielbicieli mody z marką Mango.

Nowa kolekcja Mango jesień/zima 2018

Hiszpańska marka sięga ponownie do lat 70. i reintepretuje je na swój sposób. Propozycje Mango na ten sezon to ubrania, w które znalazłyby się w garderobach m.in. Farrah Fawcett, Joni Mitchell i Roberta Redforda. W kolekcji znajdziemy zwierzęce printy, wzór Paisley, różne podejścia do tematu kratki oraz stonowane kolory - brąz, błękit, ceglastą czerwień, beż w odcieniu kawy z mlekiem, przygaszony róż, fiolet i stalową szarość. Są na krótkich kurtkach z kołnierzem, długich płaszczach, koszulach, garniturach z rozszerzanymi nogawkami, grubych swetrach, wzorzystych sukienkach z długim rękawem, drewnianych torebkach czy plastikowych kolczykach. Królują grubo plecione dzianiny, denim z ciekawymi detalami i przede wszystkim sztruks. 

GALERIA: Nowa kampania Mango - jesień/zima 2018-2019>>