Dolce & Gabbana konsekwentnie trzymają się swojego nowego stylu. Od czasu słynnych kampanii z Madonną z 2010 r., rodzina i proste wiejskie życie są motywami przewodnimi dla marki. W 2012 r. dom mody tylko wzmacniał swoje związki z sycylijską prowincją, skąd pochodzi Domenico Dolce.Wystarczy pomyśleć o nowej, wiosennej kolekcji duetu czy głośnej premierze linii haute couture w Taorminie.

 Madonna w kampanii Dolce & Gabbana wiosna-lato 2010, fot. Steven KleinBianca Balti w kampanii biżuterii Dolce & Gabbana 2011, fot. Giampaolo Sgura

Zeszłoroczna kampania biżuterii z Biancą Balti była bliska klimatu sesji z Madonną - zmysłowych, przewrotnych, fotografowanych we wnętrzach. Aktualna bardziej przypomina tegoroczne reklamy kolekcji odzieżowej. Fotografowana przez Giampaolo Sgurę w plenerze, operuje mocnymi kontrastami światła słonecznego i, oczywiście, rodzinnym klimatem. Paradoksalnie, bezpretensjonalne zdjęcia zrobione w sadzie owocowym, mogą wydawać się sztuczne - właśnie przez mocne kontrasty naturalnego oświetlenia.

Zobaczie najnowszą kampanię biżuterii duetu w GALERII. Czy macie już dosyć sycylijskich klimatów? Czy Dolce & Gabbana powinni iść dalej?