W dzisiejszych czasach wszystko musi być dostępne 24 godziny na dobę. Luksus dojrzewał do tego długo, ale wreszcie nawet tuzy branży i wielkie domy mody zrozumiały, że e-commerce to nieunikniona kolej rzeczy. W czerwcu 2017 roku francuski koncern LVMH uruchomił swoją własną prestiżową platformę handlu internetowego i uniezależnił się tym samym od najpopularniejszych multibrandów w sieci. Przedsięwzięcie nazwano 24 Sèvres i ściśle powiązano je z Le Bon Marché Rive Gauche, 160-letnią paryską galerią handlową. Na 24sevres.com w ofercie jest 150 marek premium, w tym Louis Vuitton, Céline, Loewe, Fendi, Givenchy, Marc Jacobs, Kenzo, a nawet kolekcje Diora, których wcześniej nie sposób było kupić w sieci! Projekt o tej skali wymaga tak samo wielkich działań promocyjnych. Dlatego do stworzenia pierwszego filmu promującego 24 Sèvres zaproszono nagrodzonego Złotą Palmą w Cannes reżysera filmu "Drive"Nicolasa Windinga Refna. Duńczyk nakręcił surrealistyczny film, osadzony w nocnym Paryżu. To tu "ożywa" moda, budzą się manekiny i podbijają miasto tanecznym krokiem w choreografii Nicolasa Hucharda

Przeczytajcie, co o współpracy mówią Nicolas Winding Refn, reżyser produkcji i Eric Goguey, dyrektor generalny platformy 24 Sèvres.

Nicolas Winding Refn: Przez ostatnich kilka lat miałem szczęście wziąć udział w kilku naprawdę dobrych projektach modowych i myślę, że będę ich robił więcej. W przypadku 24 Sèvres pomysł na sfilmowanie kobiet tańczących nocą w Paryżu wydał mi się piękny i wdzięczny twórczo - jestem bardzo zadowolony z rezultatu. Noc jest zawsze bardziej tajemnicza niż dzień, jest przenośnią naszych pragnień, a na jej tle architektura wydaje się jeszcze bardziej monumentalna i inspirująca. Dom handlowy Le Bon Marché jest jednym z najbardziej ikonicznych budynków Paryża, ma w sobie coś nieprzemijającego, samo przechodzenie obok niego inspiruje.

Eric Goguey: Od początku, myśląc o nowej kampani, chcieliśmy stworzyć coś, by powołać modę do życia. Produkt traktujemy jak bohatera opowieści. W wideo zobaczycie elementy kolekcji największych marek świata: Fendi, Gucci, Diora, Prady czy Givenchy. Poddaliśmy się artystycznej wizji Nicolasa i agencji Fred & Farid, bo sztuka była od początku wpisana w DNA 24 Sèvres.