Remo Ruffini - dyrektor generalny Moncler- podczas Fashion Weeku w Mediolanie dokonał rewolucji. Włoska marka słynąca z puchowych kurtek, we wtorkowy wieczór w miejscu nazwanym Moncler Genius Building odsłoniła najnowszy projekt modowy Genius. Ruffini zaprosił do współpracy kilku wyjątkowych projektantów,  którzy dla stworzyli osiem specjalnych minikolekcji. W ich skład weszły reinterpretacje projektów marki, a w szczególności jej kultowych "pufferów". W ten sposób pomiędzy częściami instalacji artystycznej można było zobaczyć szalenie romantyczne projekty Simone Rocha i Noir Kei Ninomiya, stonowane, a wręcz chłodne sylwetki Craiga Greena oraz Palm Angels, grunge’owe modele od Fragment by Hiroshi Fujiwara czy eleganckie wariacje na temat puchowych płaszczy od Pierpaolo Piccioli z Valentino. Hasłem przewodnim najnowszego projektu jest “Multiplicity is our credo” („Różnorodność jest naszym credo”), a wszystkie kolekcje będą wprowadzane do regularnej sprzedaży miesiąc po miesiącu.