Polska marka Mohito zaskakuje. Najpierw ukazały się zdjęcia z pięknej kampanii na jesień-zimę 2014/2015, których autorem jest sam Marcin Tyszka, później ogłoszono współpracę Mohito z Anją Rubik, a teraz do sklepów marki wejdzie nowa specjalna luksusowa linia odzieży i dodatków.

Wczoraj w warszawskiej restauracji Atelier Amaro odbyła się premiera kolekcji Mohito – Gold Label. Złoty kolor znalazł się nie tylko w nazwie linii, ale także opanował scenografię. Balony o tym odcieniu pokryły sufit i stały się idealnym tłem do prezentacji ubrań utrzymanych w ciemnych barwach. W specjalnej ekskluzywnej linii brandu, która powstała w zgodzie z najnowszymi trendami, można znaleźć między innymi czarne ramoneski, rozkloszowane spódnice ze sztywnych materiałów, a także szmizjerki w odcieniach błękitu i płaszcze z nietypowym kołnierzem przywodzącym na myśl frak. Do tego projektanci marki przygotowali także biżuterię (duże naszyjniki z kryształowymi paciorkami) i skórzane akcesoria, takie jak: maxi torby, kopertówki i długie rękawiczki z metalowymi zamkami. Ubrania i dodatki trafią do salonów Mohito już w październiku tego roku.

Na prezentacji kolekcji nie zabrakło gwiazd i ludzi ze świata mody. Projekty z metką „Gold Label” oglądały między innymi: Joanna Horodyńska, Paulina Sykut-Jeżyna, blogerka Karolina Gliniecka (Charlize Mystery) i uczestniczka czwartej edycji Top ModelMarta Sędzicka.

Mohito Gold Label jesień-zima 2014/2015 - Zobacz zdjęcia>>