Multibrand przekonuje, że w tym sezonie tradycyjna odzież narciarska odchodzi na dalszy plan. Zima w wydaniu S’portofino to nowoczesne kroje, modne kolory i starannie wyselekcjonowane marki premium.
MY SPORT, MY FASHION to hasło tegorocznej kampanii S’portofino na sezon FW 23/24. Multibrand zachęca do odkrywania nowego oblicza mody sportowej, która coraz odważniej czerpie ze świata high fashion. To przekaz dla osób, szukających stylowych rozwiązań w odzieży przeznaczonej do uprawiania aktywności sportowej. W najnowszej kampanii S’portofino znajdziemy nie tylko gotowe stylizacje, ale także zaproszenie do budowania własnego stylu na stoku i poza nim.


- W S’portofino wprowadzamy modę do sportu, czerpiąc to, co najlepsze z obu tych dziedzin. Dlatego w naszej najnowszej kampanii znalazły się produkty odzwierciedlająca światowe trendy, które w niczym nie ustępują tradycyjnej odzieży technicznej – komentuje Sylwia Jurkiewicz, Menedżer ds. Strategii i Komunikacji Marki S'portofino.S’portofino w swoim DNA posiada bowiem zarówno miłość do mody, jak i aktywności fizycznej. Udowadniamy, że to uczucie nie wymaga kompromisów i modnie można wyglądać w każdej sytuacji, również tej sportowej.


Nie bez powodu zatem w najnowszej sesji zdjęciowej i materiale video S’portofino stawia na wyraziste stylizacje z użyciem produktów marek premium m.in. Bogner, Goldbergh, znanych w świecie narciarzy Toni Sailer i Descente czy słynących z wysokiej jakości dzianin Kujten, Allude oraz Dale of Norway. Pokazane w kampanii looki emanują pewnością siebie, a S’portofino składa za ich pomocą obietnicę wyróżnienia się w tłumie. Tym samym S’portofino po raz kolejny wypełnia lukę na rynku, oferując modę sportową na światowym poziomie.