Michelle Williams promowała ekskluzywne torebki francuskiego domu mody w ubiegłorocznej kampanii sezonu jesień-zima 2013. Przyszła kolej na nową odsłonę współpracy aktorki z marką Louis Vuitton.

Zdjęcia do kampanii ponownie wykonał Peter Lindbergh, natomiast stylizacji podjęła się Carine Rotfield. Zobaczymy Michelle ujętą w naturalnych, pełnych uroku kadrach. Klimat fotografii, być może przez współgrające ze sobą soczyste kolory lub same stylizacje i atrybuty takie jak kremowy rower retro, przywołuje klimat lat 50. paryskiego stylu. Ubiegłoroczna debiutantka Capucines oraz kultowa już Alma i Lockit pojawiają się na zdjęciach wizerunkowych sezonu wiosna-lato 2014, tuż obok Michelle.

Podczas gdy torebka Lockit jawi w pastelowych kolorach, Alma ma nasycone, wyraźne i radosne barwy, z kolei kobieca Capucines – wyrafinowane odcienie. Wszystkie wykonane są z najwyższej jakości skóry - znaku rozpoznawczego domu mody Louis Vuitton.

Zobacz w galerii zdjęcia kampanii Louis Vuitton sezonu wiosna-lato 2014 z Michelle Williams >>>