Marka od samego początku istnienia inspiruje się współczesnymi metropoliami. Nie inaczej było tym razem. W kampanii na sezon jesień-zima 2022 COS oddaje hołd różnorodności i twórczości mieszkańców Nowego Jorku. To celebracja stylu życia nowojorczyków, ich kultury i sztuki, autorstwa legendarnego fotografa mody, Maria Sorrentiego.   

W każdym sezonie tworzymy oficjalny harmonogram, który jest odzwierciedleniem współczesnej kreatywności. Cieszymy się, że w tym sezonie do tego grona dołączyła marka COS. Dla globalnych marek, które chcą nawiązać kontakt z nowojorską kulturą i liczną amerykańską publicznością, NYFW jest naturalnym miejscem do pokazania swojej twórczości - stwierdził Steven Kolb, prezes Council of Fashion Designers of America, głównego organizatora nowojorskiego tygodnia mody.

Kampania COS na sezon jesień-zima 2022

Sławni nowojorczycy, aktor Harvey Keitel, aktorka i producentka Natasha Lyonne oraz modelka Paloma Elsesser, uosabiają międzypokoleniową różnorodność i indywidualizmu tego miasta. Przed obiektywem stanęli także aktorka Greta Lee, tancerz, aktor i model José Miguel Lapaz-Rodriguez, aktor i piosenkarz Isaac Cole Powell, modelki Grace Elizabeth i Dede Mansro oraz model Alton Mason. 

Na tle tętniącej życiem metropolii COS prezentuje klasykę w nowoczesnej interpretacji. Kolekcja na sezon jesień-zima 2022 to synonim ponadczasowości i mistrzowskiego rzemiosła. Składa się m.in. z garniturów, płaszczy, swetrów czy sukienek. Zgodnie z DNA marki, minimalistyczne projekty są utrzymane w stonowanych kolorach i powstały z wysokiej jakości materiałów - skóry, wełny oraz sztruksu. W nowej kolekcji COS nie po raz pierwszy czerpie z mody lat 90. - wielowarstwowe konstrukcje o przewrotnych proporcjach oddają ducha grunge'u. 

COS na Nowojorskim Tygodniu Mody - oglądaj na żywo

Pokaz odbędzie się 13 września o godz. 14:00 czasu lokalnego (20:00 czasu polskiego).