Mango swoje kolekcje promuje ostatnio przede wszystkim za pośrednictwem akcji #MangoGirls (pod tym hashtagiem znajdziecie na instagramie już ponad 38 tysięcy zdjęć). Pisałyśmy już o tym, że hiszpańska sieciówka zaangażowała kilkadziesiąt influencerek (m.in. Camillę Charrière i Pernille Teisbaek), które na swoich profilach w mediach społecznościowych publikują zdjęcia w ubraniach z metką Mango - więcej na ten temat przeczytacie tutaj>>>. Obok akcji #MangoGirls marka wypuszcza także regularne reklamy i lookbooki. W sieci pojawiło się właśnie pierwsze zdjęcie z kampanii Mango na jesień i zimę 2018/2019. Jego autorem jest Mario Sorrenti, a przed jego obiektywem stanęły Amber Valletta i Carolyn Murphy. Podobno w sesji wizerunkowej zobaczymy także Adriena Brody'ego

To jeszcze nie wszystko! Mango zaprezentowało także pierwszy lookbook na jesień i zimę 2018/2019. Kolekcja hiszpańskiej sieciówki AW18 zatopiona została w ciepłej palecie barwnej składającej się z tonów rudości, ceglanej czerwieni, czekoladowego brązu oraz bieli. Projektanci marki w nowym sezonie lansować będą projekty ze skóry (m.in. odszyli z niej spodnie 7/8 i zapinane na zatrzaski sukienki midi). Skórzane ubrania to jeden z trendów na jesień 2018 - na swoich wybiegach pokazali je m.in. Stella McCartney, Loewe i Givenchy. Oprócz nich w Mango pojawią się białe garnitury, wiktoriańskie koszule z nadmuchanymi rękawami, tuniki w kwiecisty print. W sklepach nie zabraknie także spódnic pokrytych najmodniejszym printem sezonu, czyli kratą (promowaną na pokazach m.in.: Lemaire, Chanel, The Row czy Prady).

Więcej: Mango AW18 - cały lookbook! W kampanii Adrien Brody i Adwoa Aboah>>