Madeleine Vionnet uchodzi za jedną z najważniejszych projektantek XX wieku. Kilkadziesiąt lat po jej śmierci, dom mody o jej nazwisku walczy o pozycję na rynku porównywalną z innymi kontynuatorami tradycji europejskiego haute couture. Relaunch Vionnet odbył się w 2006 r., a pierwsze kolekcje w XXI wieku projektowała Sophia Kokosalaki. W międzyczasie dom mody kilkakrotnie zmieniał właścicieli (aktualnie należy do bizneswoman i arystokratki Gogi Ashkenazi). Wielki powrót zaczął się od promocji na Facebooku, a teraz Vionnet inwestuje w regularne kampanie prasowe. Gwiazdą kampanii reklamowej jest Małgosia Bela, mimo że w pokazie kolekcji pierwsze skrzypce grała Mariacarla Boscono.

Festiwal Filmowy w Cannes 2013: Carey Mulligan (w sukni Vionnet) i Justin Timberlake, fot. serwis prasowy image.net

Kolekcji Vionnet jesień-zima 2013 właściwie nie trzeba reklamować, bo suknia finałowa z pokazu pojawiła się na czerwonym dywanie w Cannes. Ta sama kreacja pojawia się na zdjęciach z kampanii. Promowane są też inne sukienki z lejących się tkanin oraz spodnie pumpy z wysokim stanem, noszone do ozdobnych złotych pasków. Na zdjęciach Małgosia Bela wystąpiła w roli zblazowanej damy, majętnej, dobrze urodzonej i... znudzonej. Podobnie prezentuje się w wideo z kampanii:

Małgosia Bela w kampanii Vionnet jesień-zima 2013 >>>