Internet i media społecznościowe pozwalają mi dzielić się pasją do makijażu nie tylko z gwiazdami, lecz również z fanami. Moja współpraca z Zalando Beauty to szansa, by przybliżyć szerokiej publiczności technikę makijażu przy użyciu kosmetyków najlepszych marek, które mogą kupić bez wychodzenia z domu, za pomocą jednego kliknięcia.” – mówi Magda Pieczonka. Wizażystkę śledzi ponad 460 000 followersów na Instagramie, a jej autorski kanał na YouTube jest obserwowany przez prawie 200 000 osób. To także osobowość telewizyjna oraz makijażystka współpracująca z najbardziej znanymi nazwiskami w branży. 

Magda Pieczonka X Zalando Beauty

W sezonie wiosna/lato 2020 ekspertka łączy siły z Zalando, liderem rynku w kategoriach, Fashion i Lifestyle. Jako ambasadorka Zalando Beauty, Magdalena przedstawi serię tutoriali makijażowych, które co miesiąc będą publikowane zarówno na profilu na Facebooku Zalando, jak i na autorskim kanale makijażystki na platformie YouTube. Dodatkowo Magda będzie opowiadać na swoim profilu na Instagramie o trikach, poradach i ulubieńcach kosmetycznych z oferty Zalando Beauty. Wyjątkowe warsztaty zapewnią niezapomniane wrażenia wszystkim miłośniczkom make’upu.

W materiałach video, które Magda Pieczonka publikuje na swoim kanale na platformie YouTube, makijaże gwiazd – niczym z czerwonego dywanu – rozkładane są na kolejne etapy i dokładnie analizowane. Autorka prowadzi widzów przez proces wyboru i aplikacji kosmetyków i uczy, jak za pomocą odpowiedniej techniki podkreślić swoje piękno. „Cieszę się, że jako ambasadorka tak dostępnej i otwartej platformy jaką jest Zalando, mogę pomóc jeszcze większej liczbie Polek rozpocząć przygodę z makijażem lub doskonalić ich umiejętności" - mówi wizażystka. Pierwsze efekty współpracy widoczne są m.in. na dedykowanej stronie na Zalando.pl oraz w mediach społecznościowych: @magdapieczonkamakeup na Instagramie i na profilu @zalando na Facebooku.

Dostrzegamy niezwykły potencjał w rozwoju kategorii Beauty na polskim rynku odnotowując ponad trzykrotny wzrost sprzedaży. Nasz asortyment to w tym momencie prawie 12 000 produktów od 300
marek
, zarówno międzynarodowych, jak i niszowych. Aby zwiększyć świadomość konsumentów i w ciekawy sposób przedstawić im ofertę kategorii Beauty na Zalando stawiamy także na dodatkowe
działania, takie jak współpraca z najsłynniejszą makijażystką w Polsce. To umożliwia nam dotarcie do nowej grupy odbiorców, a przede wszystkim zaprezentowanie kosmetyków najlepszych marek w ciekawy sposób
” – mówi Dawid Pożoga, Regional Lead PL/CZ w Zalando.

Współpraca Zalando i Magdy Pieczonki to kontynuacja ubiegłorocznych działań w ramach promowania kategorii Beauty na Zalando. Asortyment kosmetyczny został wprowadzony do sprzedaży na Zalando.pl pod koniec 2018 roku. Pierwsza promująca go na polskim rynku kampania – „Wyraź swoje piękno”, emitowana w telewizji, mediach społecznościowych i kanałach online, odzwierciedlała promowane przez Zalando idee i wartości, a także przedstawiała szeroki asortyment dostępnych na platformie kosmetyków do pielęgnacji, makijażu i zapachów. W ramach lokalnej warstwy kampanii Beauty, przeprowadzone zostały także dodatkowe działania promocyjne z ambasadorkami Zalando w Polsce – Jessicą Mercedes Kirschner i Julią Kuczyńską.

Zobacz, co w kosmetyczce ma Magda Pieczonka [WIDEO] >>> 

Sekretne kosmetyki wizażystów: Magda Pieczonka >>>