MAC ma wyjątkową zdolność wybierania genialnych motywów przewodnich swojej kolekcji. Limitowane linie są zazwyczaj albo sygnowane przez najpopularniejsze gwiazdy (Rihanna, Ellie Goulding), albo związane z kultowymi postaciami popkultury (Barbie, Maleficient, Simpsonowie, Wonder Woman). W historii marki zdarzyło się też kilka związanych bezpośrednio ze światem mody - produkty MAC "podpisał" dom mody Proenza Schouler a nawet sama Carine Roitfeld. Teraz przyszedł czas na kolekcję inspirowaną fotografiami Helmuta Newtona. Marka dzięki umowie z Helmut Newton Estate wprowadziła do swojej oferty cienie do powiek, liner, lakier do paznokci, błyszczyk i mascarę bliskie stylistyce niemieckiego mistrza. Tylko na nie spójrzcie - rozłożone na czarnym lateksie, wyglądają, jakby wysypały się z kosmetyczek seksownych vampów znanych z kadrów fotografa.

MAC x Helmut Newton

“M·A·C wspiera pragnienie, które zawsze przyświecało Helmutowi – pragnienie, aby jego fotografie zostały dostrzeżone i mogły cieszyć oko oglądających je osób. Lubił na nowo wyznaczać granice tego, co jest powszechnie akceptowalne pozostając jednocześnie wiernym szykowi i dynamice. Tak jak Helmut Newton, tak i M∙A∙C wyznacza nowe granice w branży kosmetycznej i na innych płaszczyznach takich jak tożsamość seksualna i inne. Zarówno M∙A∙C jak i Helmut Newton są jednocześnie nowocześni i klasyczni” - tymi słowami oficjalnie wprowadziła na rynek Tiggy Maconochie z Helmut Newton Estate.

Zarząd marki MAC też nie ukrywa entuzjazmu.

“Zawsze bardzo podziwiałem prace Helmuta Newtona – zarówno precyzję i wdzięk, jakimi cechowały się jego fotografie jak i siłę oraz elegancję kobiet, które fotografował. To niezwykły zaszczyt móc stworzyć kolekcję makijażu, która uchwyca jego niestandardową wizję w interpretacji M·A·C” - James Gager, Senior Vice President/Creative Director, M·A·C Cosmetics.

Kampanię wizerunkową kolekcji MAC Limited Edition Photographs by Helmut Newton zobaczycie w naszej galerii.