Kolekcja „More is More” od Reserved przenosi nas w czasie do lat 70., mocno przy tym czerpiąc z estradowych strojów muzyków disco. Stylizacje, opierające się na kolorowych, bogato zdobionych ubraniach o prostym kroju, przypominają estetykę ważnego wówczas nurtu w sztuce i literaturze - campu. Ruch ten był odpowiedzią artystów na masową popkulturę, ale również odzwierciedlał odejście od mody haute couture na rzecz prêt-à-porter W skład nowej limitowanej oferty weszły m.in.: kurtki, spódnice, sukienki oraz spodnie - w większości pokryte przez różnorodne wzory. Na ubraniach znajdziemy zarówno duże, przeskalowane romby, kolorowe pasy, jak i kratę. Tego typu desenie ozdobiły sportowe, satynowe bomberki, plisowane spódnice o długości midi, kopertowe sukienki z podkreśloną talią (wylansowane przez Diane Von Furstenberg właśnie w latach 70.), spodnie o kroju typu palazzo, kimonowe bluzki oraz fartuchowe sukienki z zabudowanym dekoltem. Projektanci Reserved kobiece, szykowne i wzorzyste fasony zestawili z elementami kontrastującymi: ciężką, skórzaną ramoneską, bejsbolową czapką i torebką typu „nerka”. Na uwagę zasługują także eleganckie apaszki z retro motywami i duże okulary przeciwsłoneczne. Nie sposób oprzeć się wrażeniu, że estetyka najnowszej kolekcji Reserved inspirowana jest tym, co Alessandro Michele tworzy dla domu mody Gucci.

Kampania reklamowa Reserved „More is More” zaskakuje - zupełnie bowiem odbiega od poprzednich sesji wizerunkowych. Powstała w warszawskiej, ikonicznej dla epoki PRL-u, Hali Mirowskiej. Modelki na tle vintage’owych tapet i kiczowatych dywaników oraz w przestrzeniach imitujących socjalistyczny supermarket uchwyciła polska zdolna fotografka Zuza Krajewska. Odważnie Reserved podeszło także do kwestii gwiazd reklamy. Jedną z ambasadorek kolekcji została kontrowersyjna poetka i artystka współczesna młodego pokolenia - Zuzanna Bartoszek - prawdziwa bohaterka filmu "Serce Miłości".