Lee powstało w Ameryce 130 lat temu. Marka zasłynęła z ubrań inspirowanych odzieżą robotniczą, kultowego projektu dżinsowych spodni z zapięciem na zamek błyskawiczny i denimowych kurtek o dopasowanym kroju. Lee nieodłącznie kojarzy się także z modą lat 80., kiedy b-boys i b-girls (oprócz adidasów Superstar i czapek Kangol) nosili proste dżinsy Lee i katany Lee Rider. Fakt ten marka postanowiła wykorzystać przy tworzeniu nowej kampanii na wiosnę i lato 2019. O pomoc przy jej realizacji poproszono Jamela Shabazza - fotografa, który dokumentował narodziny nowojorskiej sceny hip-hopowej. 

W ten sposób powstała sesja zdjęciowa, która przenosi nas klimatem na Brooklyn. W ubraniach Lee (bawełnianych t-shirtach z nadrukami, denimowych kurtkach z kolorowymi printami, świetnie skrojonych spodniach, kombinezonach i koszulach) przed obiektywem Shabazza pozowali profesjonalni modele, a także jego przyjaciele i wybrani nowojorczycy. 

Kampania Lee wiosna-lato 2019 / mat. prasowe

Lee świętuje nie tylko wyjątkową kampanią. Marka z okazji swoich urodzin zorganizowała kilka specjalnych eventów. Najpierw pod hasłem #backtotoday odbyła się impreza w Paryżu, a później na jeden wieczór Lee zamieniło słynny berliński Klub 808 w klimatyczny Brooklyn. Nie mogło nas tam zabraknąć.

Na Lee Special Party pojawili się influencerzy i fani marki, m.in. @greta.official, @sandralambeck, @chris_curtis_, @ lukas_hof, @simon_lorinser. Polskę reprezentowała Nadia Długosz - youtuberka, współtwórczyni kanału Beksy (jej profil na instagramie obserwuje ponad 500 tysięcy osób!).

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Nadia Długosz X BEKSY (@nadjowa) Kwi 11, 2019 o 12:10 PDT

Na specjalnej ściance, oczywiście pokrytej kolorowym graffiti, pozowali także bohaterzy kampanii - LEERÖCK i Koolout-K. 

W trakcie imprezy serwowane były przepyszne drinki i przekąski w amerykańskim stylu. W menu znalazły się m.in. kukurydza z guacamole, quesadilla, miniburgery i sernik. 

O oprawę muzyczną zadbali  Kelvyn Colt i Gia Escobar. W 808 Club nie zabrakło także breakdancerów - ich popisy nadal zobaczycie na zapisanym insta stories na profilu @leejeanseurope. Sprawdźcie też hashtag #leebacktoday - znajdziecie tam relacje z wydarzenia.

Wspólnie z Lee zorganizowaliśmy dla was konkurs. Wy wstawialiście na swoje konta na instagramie zdjęcia street fashion w stylu kampanii Lee, a my rozdawaliśmy wam bony na zakupy. Wyniki konkursu znajdziecie tutaj>>>>