Właściciele firmy Laura Guidi wolą nazywać ją domem mody niż marką, ale niezależnie od tego, mają do zaproponowania swoim klientkom coraz więcej, zarówno jeśli chodzi o ofertę, jak i o estetykę kampanii reklamowych.

Kolekcja na sezon jesień-zima 2012/2013 oscyluje wokół wiodących trendów ze światowych pokazów mody, za to adaptowanych do garderoby kobiet aktywnych, dla których wybiegiem jest droga do pracy. Dlatego dużo tu garniturów, eleganckich koszul, ołówkowych spódnic i żakietów z baskinką. Wśród kolorów dominuje zieleń mchu, supermodny burgund i szlachetny kobalt, które naprawdę dobrze współgrają z fakturą naturalnej wełny, skóry, miękkiego kaszmiru i jedwabiu. Do tej pory w ofercie marki nie widziałyśmy aż tylu wzorów. Owszem pojawiała się krata, czy kwiatowe koronki, ale po raz pierwszy Laura Guidi stawia na geometryczne mozaiki. Najbardziej podobają nam się te inspirowane jesienną kolekcją Prady i tapetami Davida Hicksa. Desenie świetnie zostały wyeksponowane na zdjęciach z kampanii autorstwa Izy Grzybowskiej. Modelka z sesji to zaś przedstawicielka I ligi nowego pokolenia polskich modelek, Ewa Władymiruk.

Uwaga, Laura Guidi to polska marka, choć polsko-włoska moda. Ubrania projektowane są głównie we Włoszech, gdzie na stałe mieszka i pracuje założycielka marki Bożena Miszczak-Evans. W Polsce można kupić je w salonach firmowych w Warszawie (Galeria Mokotów, Klif, Nowy Świat), i w Kielcach (Galeria Echo), a ponadto marka współpracuje z siecią salonów partnerskich w innych miastach.

Całą kampanię znajdziecie w galerii!

Praktyczna informacja - najnowsza kolekcja Laura Guidi objęta jest promocją w ramach Szaleństwa Zakupów!