"Niezależnie od kapsuły wchodzącej w skład kolekcji jesień-zima 2019 zależało mi na manifeście kobiecej energii, pokazanym w nieoczywisty sposób. W ostatniej odsłonie kampanii pokazujemy kobietę, która nie zważając na otoczenie chce błyszczeć sama dla siebie, pokazując w ten sposób samoakceptację i bezkompromisowość. Ta kapsuła krzyczy głośno - wszystko albo nic" opowiada dyrektor kreatywny marki, Michał Gilbert Lach.

To dlatego ostatnia odsłona jesienno-zimowej kampanii BOHOBOCO, zatytułowana "Diamond Soul", jest pełna blasku i składa hołd tanecznym latom 80. Tym razem projektant marki wykorzystuje miękko układające się cekiny, złoto czy żakard w wersji idealnej na wieczór i tworzy z nich wrap dresses z nadmuchanymi ramionami, płaszcze z metalicznego żakardu, efektowne spódnice, sukienki na jedno ramię, połyskujące garnitury oraz suknie z głębokim dekoltem i przedłużonym trenem. Kreacje rodem z nowojorskiego klubu Studio 54 łączą się z poprzednimi kapsułami widoczną geometrią, nawiązaniami do architektury (a nawet rzeźby) i zdecydowanym obramowaniem kobiecej sylwetki. 

Czy sprawdzą się na Sylwestra? Rodzinną imprezę świąteczną? Albo karnawałową randkę? Uznajmy te pytania za retoryczne.