Kylie Jenner przyciągała spojrzenia w całkowicie czarnej kreacji od Ferragamo. Jej strój składał się z lateksowego gorsetu z wycięciem na biodra, nałożonego na dopasowaną długą spódnicę kolumnową i szpilki na paskach. Jako dodatki miała złote kolczyki-żyrandole z ćwiekami i delikatną bransoletkę na nadgarstku. Jej ciemnobrązowe włosy zostały ułożone w "bombshell waves" z przedziałkiem z boku, a całość dopełniły błyszczące usta, brązowy kontur i gładkie czarne paznokcie. Z kolei Timothée Chalamet zachował elegancję i wyrafinowanie w klasycznym czarnym garniturze z czarną koszulą zapinaną na guziki pod spodem.

O parze zrobiło się głośno za sprawą plotek o ich romansie, który rzekomo rozpoczął się w kwietniu. Jednak ich związek pozostawał stosunkowo prywatny, dopóki nie pojawili się po raz pierwszy publicznie jako para na koncercie urodzinowym Beyoncé w Los Angeles pięć miesięcy później. Wkrótce potem ponownie widziano ich razem na US Open 2023. Oczywiste jest, że oboje cieszą się swoim towarzystwem, nawet jeśli nie wypowiadają się publicznie na temat swojego romansu.

Dia Dipasupil/Getty Images

Kylie Jenner znalazła się też w centrum uwagi, otrzymując nagrodę WSJ Innovator Award za swoją markę Khy. Nagroda ta została przyznana pomimo niedawnej premiery marki (i braku udokumentowanych osiągnięć), co wzbudziło mieszane reakcje na mediach społecznościowych. Khy została współzałożona przez jej matkę, Kris Jenner, wraz z Emmą i Jensem Grede, którzy są również zaangażowani w marki jej rodzeństwa, Skims i Good American. Marka ma zamiar nawiązać współpracę z różnymi gościnnymi projektantami i koncepcjami, a wszystko to w przystępnej cenie.

Strona internetowa marki wyjaśnia, że Khy ma na celu przedefiniowanie nowoczesnej garderoby poprzez oferowanie wyselekcjonowanych kolekcji, które płynnie łączą luksus z codziennym stylem, obejmując różnorodne kategorie i style. Współpracując z kultowymi markami i światowymi projektantami, Khy ma nadzieję stać się platformą zapewniającą dostęp do mody dla każdego.