Czy technologia ma szansę zastąpić człowieka? Dlaczego nowe luksusowe marki będą pochodzić z technologicznych startupów? I co mogą mieć wspólnego domowe ciastka z rewolucją technologiczną nowej ery? To tylko niektóre z tematów, które zostaną poruszone na wykładach konferencji INSIDE TRENDS. W gronie ponad 80 prelegentów wydarzenia znalazły się kluczowe osoby w branży CEE z obszaru takich dziedzin, jak: fintech, life science czy digital business. Oprócz wykładów i prezentacji, uczestnicy będą mogli wziąć udział w zamkniętych warsztatach i debatach. Pierwsza scena będzie poświęcona zagadnieniom z obszaru FinTech, druga – Life Science, a trzecia – Business 4.0.

Wśród gwiazd obecnych na konferencji w agendzie pojawia się Kevin Mitnick, najsłynniejszy haker świata, który swoją prezentacją otworzy drugi dzień INSIDE TRENDS, a także Marek Konarzewski, profesor nauk biologicznych i popularyzator nauki, który w swoim wystąpieniu zwróci uwagę na rosnący problem głodu na świecie. Natomiast dzień wcześniej, 18 października, Lars Silberbauer w wystąpieniu „Building digital value brick by brick”, na przykładzie Lego, opowie o budowaniu marki w obszarze digital. Temat mody luksusowej i jej przyszłości w kontekście nowych technologii omówi Laurenti Arnault, założyciel internetowego magazynu WT VOX a Anja Rubik zapowiedziała prelekcję pod tytułem "Recognition means impact" dotyczącą wykorzystywaniu wizerunku w działalności non-profit, w czym po sexed.pl stała się autorytetem.

Na scenie FinTech Michał Protasiuk z Google przeanalizuje procesy zakupowe w e-commerce, a Arkadiusz Wójcik z firmy Samsung przedstawi rolę otwartego ekosystemu w rozwiązaniach mobilnych w biznesie. 

Co zainteresowało nas na scenie Life Science? To tu będzie można posłuchać m.in. trzech wybitnych profesorów – Giuseppe Guarnacii, Stanisława Dziekońskiego oraz Henryka Skarzyńskiego, na temat globalnych trendów w medycynie. Na scenie Life Science wystąpi także Joanna Hir oraz Francisco Teixeira z 4D, którzy przedstawią wpływ neurotechnologii na nasze życie. Z kolei Jonathan Carrier z firmy Aeromobil w wystąpieniu „The Future Mobility” opowie o latających samochodach i o tym, jak ludzkość będzie mogła przemieszczać się w przyszłości.

Jak zmienia się współczesny świat finansów, mediów, nowych technologii, medycyny i zdrowia oraz czym będzie żył świat w kolejnych latach? Czekajcie na naszą relację z INSIDE TRENDS, konferencji, która zanosi się na jedną z najważniejszych imprez dotyczących trendów w biznesie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. 

Partner Główny: Alior Bank
Partner Sceny Life Science: Bayer; Partner Wspierający: Colliers International
Partner Sceny Fitech: Samsung
Partnerzy Sceny Business 4.0: Publicis Media i SAP; Partner Wspierający: PWC

PATRONI KONFERENCJI


INN Poland, Brief.pl, Warsaw Business Journal, Biotechnologia.pl, Harvard Business Review, Focus, Focus.pl, ELLE.pl, Nowy Przemysł, wnp.pl, rynekzdrowia.pl, portalspozywczy.pl, Wirtualnemedia.pl, Polish Market, THINKTANK Magazine.

PATRONI HONOROWI I PARTNERZY KONFERENCJI


Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Miasto Stołeczne Warszawa, Akademia Leona Koźmińskiego, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej, MIT Enterprise Forum, LSE SU Polish Business Society, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa.

Więcej informacji na temat Business Insider INSIDE TRENDS, programu i prelegentów: insidetrends.businessinsider.com.pl