Kiedy 12 lat temu Bynamesakke rozpoczynało produkcję i sprzedaż T-shirtów wykonanych w 100% z autorskiej bawełny, rynek zrównoważonej mody w Polsce dopiero raczkował. Klientki szybko pokochały wysokogatunkowe materiały i klasyczne kroje, które zresztą bestsellerami są do dziś. Podobny los wróżymy najnowszej kolekcji marki. „That's It” to manifest zachęcający kobiety do polemiki ze sztywnymi, przestarzałymi zasadami codziennego dress code'u. Jego twórcy zachęcają nas do odczarowania nieaktualnego spojrzenia na homewear. Wg nich bawełniane swetry i spodnie dresowe to już nie tylko odzież, którą zakładamy w przestrzeni własnego salonu. Uważają, że dziś wychodzimy w nich załatwić sprawy na mieście, spotkać się z przyjaciółką czy podrzucić dokumenty do biura. A my? W pełni się z nimi zgadzamy! 

„Back to life, back to reality - tymi słowami rozpoczyna się otwór Back to Life Soul II Soul, który zainspirował Izabelę Keyes Krysakowską - właścicielkę marki Bynamesakke, do stworzenia tej kolekcji. Bezpośrednią inspiracją samej nazwy jest z kolei utwór “Burgs” alternatywnej grupy muzycznej Mt. Wolf. To jest to. Kolekcja jest swoistym wyrazem buntu przeciwko utartym schematom. Czas na życie w zgodzie ze sobą. Bycie wolnym, niezależnym i prawdziwym - bo dziewczyna Bynamesakke jest w tym sezonie bezkompromisową buntowniczką. Nocami wdrapuje się na dachy, nie stara się niczego udawać. Nie kreuje swojego wizerunku, wreszcie znów czuje się wolna. Korzysta z życia. Patrzy w głąb siebie. That’s it - to jest to. To liczy się naprawdę.” - czytamy w informacji prasowej. 

W kolekcji dominują oersize'owe kroje i dopasowane kolorystycznie sety z miękkiej bawełny. Znajdziecie tam między innymi nową, bardziej nonszalancką odsłonę dresów, zapinane na drewniane guziki kardigany z prążkowanej bawełny, jeansowe katany ocieplane śmietankowym „barankiem” w stylu lat 90., klasyczne komplety z wełny merino oraz bardzo proste i uniwersalne sukienki z modnym rozcięciem. Wszystko to pod znakiem naturalnych materiałów najwyższej jakości.

Zdjęcia do kampanii wykonał fotograf Marcin Ziółko, a w rolę modelki wcieliła się Emilia Nawarecka z warszawskiej agencji D’Vision. Za make up odpowiada Kasia Biały.