Światło dzienne ujrzała właśnie kampania marki PUMA. SHE MOVES US. Inicjatywa ma na celu budowanie w kobietach głębokich więzi i poczucia siły. PUMA. SHE MOVES US przypomina, że nawet najmniejsze gesty potrafią jednoczyć i być świadectwem prawdziwego wsparcia.

Historia przedstawiona w video manifeście marki PUMA to prawdopodobnie jedna z lepszych rzeczy, jaką dziś zobaczycie. Przyglądając się siostrom Poli i Mili widzimy, jak nastoletnie dziewczynki każdego dnia wspólnie stawiają czoła wyzwaniom i za pomocą niewielkich czynów pokazują sobie bezwarunkową miłość. Materiał dostępny jest do obejrzenia tutaj.

Ambasadorka marki Joanna Jędrzejczyk przyznaje, że kodeks sióstr towarzyszy jej każdego dnia. Zapytana o to, co oznacza dla niej bycie siostrą, odpowiada:

To przede wszystkim oddanie, ogromna wrażliwość i chęć niesienia pomocy. Jestem szczęściarą, bo mam dwie siostry, ale moje przyjaciółki są również moimi siostrami. Tak naprawdę mogą nimi być wszystkie kobiety, które spotykamy na naszej drodze. Chodzi o wsparcie i bycie otwartą na drugą osobę

Siostrzana miłość przejawia się na każdym polu naszego życia i obejmuje nie tylko najbliższe nam kobiety. Każdego dnia na swojej drodze możemy spotkać dziewczynę, która wyciągnie do nas pomocną dłoń, nawet wtedy, gdy wydaje się nam, że cały świat stoi przeciwko nam.

Polska zawodniczka MMA podkreśla także, że inicjatywy takie jak SHE MOVES US, to doskonały sposób, by głośno mówić o ograniczeniach, z którymi muszą mierzyć się kobiety nie tylko w Polsce, ale także na świecie.

Ta kampania odgrywa bardzo ważną rolę i bardzo się cieszę, że mogę być jej częścią po raz kolejny. Powinnyśmy się wzajemnie uskrzydlać jako kobiety. Pomimo że jestem w sporcie zdominowanym przez mężczyzn, to nie zdawałam sobie sprawy z nierówności płac czy różnicy w traktowaniu kobiet i mężczyzn w miejscach pracy. Uważam, że należy poruszać te kwestie i mówić kobietom, że mogą osiągnąć sukces, być silne i dominować w wielu dziedzinach

Śmiało możemy stwierdzić, że lekcja z siostrzeństwa jeszcze nigdy nie doczekała się tak prawdziwego i autentycznego wydania. O tak inspirujących kampaniach marzyłyśmy! 

Materiał powstał we współpracy z marką PUMA.